Eleccions al Consell Escolar curs 23-24

El procés electoral de renovació dels i les membres del Consell Escolar de l’EOI Sabadell ja està obert.

Si vols formar-ne part, presenta la teva candidatura a la Consergeria o Secretaria de l’escola fins el 16 de novembre de 2023 (19.00h).

El dimecres 22 i dijous 23 de novembre de 2023 es faran les votacions per escollir els representants de l’alumnat al Consell Escolar.

Si vols col·laborar com a membre de les meses electorals, pots presentar una instància fins el dia 8 de novembre, a les 12:00h. En cas de no comptar amb prou voluntaris per a les meses, el mateix dimecres 8 de novembre a les 12:00h tindrà lloc el sorteig entre tot l’alumnat de l’escola, per escollir els membres de les meses electorals del sector de l’alumnat. Ens posarem en contacte amb les persones escollides al sorteig.

Llegiu tota la informació aquí.