Curs de preparació al certificat B1 d’anglès (convocatòria de febrer)

Curs de 30 hores lectives adreçat a persones interessades a preparar el certificat de B1 d’anglès com a candidats lliures, al marge dels programes oficials*, i amb un nivell de llengua proper al nivell B1 del Marc Comú Europeu de Referència.

IMPORTANT:  l’escola no s’encarrega de la inscripció a la prova de certificació oficial ni garanteix la plaça. Per a més informació, consulteu la pàgina web del Departament d’Educació.

Inici: a partir del 21 d’octubre del 2021.

Horaris: dijous de 18:30 a 21 h (octubre: 21,28 novembre: 4,11,18,25 desembre: 2,9,16 gener:13,20,27)

Preu: 175€

Formulari d’inscripció

Curs pendent de reconeixement com a crèdit de formació per al professorat.

* Aclariment alumnat oficial i candidats lliures:

• Són alumnes oficials totes les persones inscrites a l’escola per seguir els ensenyaments impartits.
  • Són alumnes lliures les persones que es presenten als exàmens previstos a tal efecte.
  • Un alumne oficial no pot presentar-se a una sessió prevista per l’alumnat lliure.