Nous alumnes-Preinscripció i matrícula 2024-2025

*** LLEGIU ATENTAMENT TOTA LA INFORMACIÓ A CONTINUACIÓ. TOT EL PROCEDIMENT, APLICACIÓ INFORMÀTICA I TERMINIS SÓN FIXATS PEL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ ***

Qualsevol persona no matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior es considera nou alumnat d’aquell idioma.

Es considera alumnat nou també:

• Aquells que accedeixen per primera vegada a l’EOI Sabadell.
  • Els que comencen un altre idioma.
  • Els que han perdut l’oficialitat.
  • Els que provenen d’una altra EOI.
  • Alumnes lliures que volen ser oficials.

Preinscripció nou alumnat 2024-2025

La preinscripció és un tràmit obligatori per entrar com alumnat nou a l’EOI Sabadell. S’han de seguir els següents passos:

La preinscripció, test de nivell online o adjuntar certificat de nivell al·legat (segons el cas)  i/o adjuntar documentació de l’institut **, tria de grups/horaris, consultar adjudicació de places i matrícula es fa des d’aquest mateix enllaç.

• Test de nivell online o adjuntar certificat de nivell al·legat (segons el cas) i/o adjuntar documentació de l’institut** i tria de grups i horaris (obligatori per a tothom) : del dl.2 de setembre (a partir 12.00h) al dl. 12 de setembre de 2024 (fins 15.00h). Si aquestes accions no es fan dintre del termini, es queda exclòs del sorteig de places.
  • Sorteig de places: 16 de setembre de 2024 a les 12.00h.
  • Matrícula en línia (1a assignació): del dl.16 (a partir 18.00h) al dc.18 (fins 23.59h) de setembre de 2024
  • Matrícula en línia (llista d’espera): dv.20 de setembre ( NOMÉS ANGLÈS, des 12h. a partir de la franja horària assignada) i ds.21 (a partir 9.00h) fins dg.22 de setembre de 2024 (fins 23:59h), tots els idiomes (anglès inclòs), sense llista d’espera.

** Els estudiants de la ESO han d’adjuntar, durant el termini indicat, el certificat del seu institut que confirmi que NO hi estudien, com a primera llengua estrangera, la llengua a la qual es preinscriuen a l’EOI.

La preinscripció pot ser:

• Al nivell A1: Si NO es tenen coneixements de l’idioma o es vol començar des de zero.
  • A un nivell a partir d’A2 (fins C2.1 d’anglès):
    • Si es disposa d’un curs o certificat d’una EOI aprovat.
    • Si es disposa d’una equivalència reconeguda. Vegeu taula d’equivalències.
  • Amb Test de nivell online*: Si es tenen coneixements de l’idioma i es vol començar des d’un nivell superior a A1 i NO es disposa d’un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’equivalències. En aquest cas, s’haurà de fer el test de nivell online pel que fa a anglès, alemany i francès. Per català, s’haurà de venir a l’escola el dia assenyalat.

Test de nivell online (s’ha de fer des d’un ordenador, no pas un mòbil):

• El test de nivell només té valor per a la formalització de la matrícula i validesa per a un any acadèmic. No se’n fan certificats. El professorat pot canviar de nivell un cop començades les classes.
  • Una vegada feta la preinscripció, cal consultar al web el dia i hora que es realitzarà la prova de català que es fa presencialment.
  • La  no realització del test de nivell online i la NO presentació al test de nivell presencial suposa la l’anul·lació de la preinscripció.

Recomanem fer la preinscripció i el test de nivell online amb antelació ja que al tractar-se d’una plataforma digital, es pot bloquejar si hi ha molts accessos alhora.

A més, poden haver-hi incidències que requereixin la intervenció de la nostra Secretaria (secretaria@eoisabadell.cat)

Per formalitzar la matrícula cal tenir en compte els aspectes següents:

• L’ordre de matrícula es determina mitjançant un sorteig d’adjudicació de places.
  • No es permet matricular-se com a alumne oficial i lliure del mateix idioma durant el mateix any acadèmic.
  • Per conèixer el nombre de vegades que està permès matricular-se en un curs consulteu aquí.
  • Els candidats han de matricular-se en un horari que els convingui, ja que els canvis d’horari només s’acceptaran segons la disponibilitat de places i justificats documentalment.

Consulteu tota la informació detallada al web del Departament d’Educació (encara del curs 2023-2024)

Consulta també la web de: Idioma (EOI).Tria educativa

Consulteu les taxes i preus públics i també les bonificacions i exempcions pel curs 2024-2025.

Consultar aquí Horaris del proper Curs 2024-25 (professorat i aulari properament disponible)