Imports de matrícula pel curs 2021-2022

Consulteu aquí tota la informació sobre taxes i preus públics del Departament d’Educació.

PREUS PÚBLICS pels cursos oficials de nivell bàsic A1 i A2 i avançat C1 i C2

Consulteu aquí tota la informació del web del Departament d’Educació sobre Preus públics.

1a Matrícula 1a Repetició

repetició del mateix nivell i idioma (inclou No Apte, No Presentat i No Qualificat)

2a Repetició

fer el mateix curs per tercera vegada en el mateix nivell i idioma (Inclou No Apte, No Presentat i No Qualificat)

TAXES pels cursos oficials de nivell intermedi B1 i B2

Consulteu aquí tota la informació del web del Departament d’Educació sobre Taxes.

1a Matrícula 1a Repetició

2a Repetició

.NOU PREU PÚBLIC:

• El preu públic pels serveis d’accés a la plataforma i materials didàctics dels ensenyaments d’idiomes de 30,00 euros serà de pagament obligatori en tots els nivells.
  • Desapareix el pagament de l’aportació d’alumnat de 30€.

NOVETATS I BONIFICACIONS DESTACABLES DELS PREUS PÚBLICS CURS 21-22

• ALUMNES QUE ESTUDIEN DUES LLENGÜES SIMULTÀNIAMENT:
    • “Els alumnes matriculats en una escola oficial d’idiomes que cursen una llengua estrangera i volen estudiar una segona llengua estrangera en la mateixa o una altra escola oficial d’idiomes, tenen una bonificació del 50% del preu públic en una de les llengües que es matriculin.”
    • Aquesta bonificació només es podrà aplicar en una matrícula que tingui la consideració de preu públic (A1-A2-C1-C2.1-C2.2). Recordeu que per als nivells B1-B2.1-B2.2, l’import de la matrícula és una taxa.
  • ALUMNES QUE HAN CURSAT B2 I COMENCEN UNA SEGONA LLENGUA:
    • “Els alumnes matriculats en una escola oficial d’idiomes, que cursen una llengua estrangera en el nivell de 5è (intermedi B2), que es matriculin en una nova llengua estrangera el curs immediatament posterior, tenen una bonificació del 50% del preu públic de la matrícula de la nova llengua.”
  • ALUMNES D’ENSENYAMENTS SECUNDARIS:
    • “Els alumnes dels centres sostinguts amb fons públics, que es matriculen d’una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes, diferent a la llengua estrangera obligatòria del currículum que estudien en el centre educatiu, tenen una bonificació del 50% del preu públic.”
  • ACUMULACIÓ DE BONIFICACIONS:
    • “La concurrència en una mateixa persona de les condicions que donen dret a dues o més bonificacions iguals o superiors al 50%, comportarà l’acumulació d’aquestes bonificacions.”

** Podeu consultar tota la informació sobre taxes, preus públics, bonificacions i exempcions a http://educacio.gencat.cat/ca/departament/normativa/taxes-preus-publics

DEVOLUCIÓ DE TAXES

Per sol·licitar la devolució de taxes, consulteu aquí procediment i supòsits.