MATRÍCULA ANTICS ALUMNES

Es considera un alumne “antic” a qualsevol persona matriculada en un curs oficial d’un idioma en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior.

A partir de la primera setmana de juliol, ja us podeu matricular telemàticament.

1. Matrícula telemàtica del juliol

L’antic alumnat oficial de tots els idiomes (d’A1 a C1) es matricula telemàticament de l’1 al 6 de juliol segons aquest Calendari de matricula d’antics alumnes 2021-22.

Aquí teniu l’enllaç a l’aplicatiu.

HORARIS ANGLÈS

HORARIS FRANCÈS

L’alumnat que no es matriculi dins del període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat. Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula es resoldrà els dies 8 i 9 de juliol. Evitem la gestió presencial sempre que sigui possible i optem per la gestió telemàtica (correu electrònic, telèfon, …).

2. Pagament de la taxa
Una vegada formalitzada la matrícula, podreu gestionar el pagament de la taxa i del preu pels serveis d’accés a la plataforma i materials didàctics mitjançant el pagament en línia al mateix aplicatiu, o bé presencialment a qualsevol Servicaixa de CaixaBank amb el resguard de pagament de la matrícula i dels serveis d’accés a la plataforma i materials didàctics. Disposareu de 24 hores per fer efectiu d’ambdós imports. Trobareu els dos pagaments al mateix full en dos codis de barres diferents.

ALUMNAT MENOR D’EDAT: Cal que l’alumnat menor d’edat porti també l’autorització de menors signada pels pares o tutors el primer dia de classe.

TAXES I BONIFICACIONS CURS 2021-2022

1. admin Autor de l'article

Bona tarda
    Heu de fer la preinscripció telemàtica, mireu l’apartat de matrícula de nou alumnat.
    Envieu-nos el certificat per correu electronic a eoiosona@xtec.cat i us direm si és vàlid per acreditar un nivell o heu de fer test de nivell.
    Salut

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *