LA LLEGENDA I LA DIADA DE SANT JORDI A L’EOI OSONA

Abans de les vacances de Setmana Santa, l’alumnat de l’EOI Osona va preparar una activitat de Sant Jordi per tal de donar a conèixer la llegenda i la diada a la resta de països socis del projecte Erasmus CHEFS.

Els grups de B1, B2 i C1 d’anglès i de francès varen parlar de la llegenda de Sant Jordi i d’altres aspectes relacionats amb aquesta diada; es tracatva de redactar un DIN4 i de presentar-ho en cartulines que estan penjades als passadissos de l’escola. Els grups de A1 i de A2 d’anglès i francès varen fer Auques. Aquí teniu un tastet de les seves produccions.

Després d’haver fet el recompte dels vots, aquí teniu els equips guanyadors del premi Sant Jordi:

Anglès (nº 33 i Auca nº5)

Francès (nº 18 i Auca nº 3)

Moltes gràcies a tothom!!!