L’Institut de Gurb, finalista al premi Xavier Batlle

El projecte Més llengües, més oportunitats de l’Institut de Gurb és un dels sis centres finalistes del 5è Premi Xavier Batlle a les Bones Pràctiques i a la Innovació Educativa

El projecte Més llengües, més oportunitats explica el projecte de plurilingüisme de l’Institut de Gurb des del punt de vista de la qualitat i la millora contínua i demostra, amb dades i resultats dels últims tres anys, l’eficàcia de l’organització que té el centre entorn a les llengües estrangeres i de tots els recursos que destina perquè els alumnes puguin adquirir un bon nivell de primera llengua estrangera i cursar una segona llengua estrangera de 1r fins a 4t d’ESO ininterrompudament.

L’Institut de Gurb és un dels 39 centres seleccionats a nivell de Catalunya que formen part del Programa experimental de suport a la certificació dels coneixements en llengües estrangeres. Es tracta d’un nou programa creat pel Departament d’Ensenyament que té l’objectiu de millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat d’ensenyaments obligatoris i postobligatoris. A través d’aquest programa, els alumnes interessats poden certificar els nivells B1 i B2 de les diferents llengües estrangeres, que en el seucas són, de moment, l’anglès i l’alemany.

El programa ofereix formació específica sobre les proves de certificació al professorat de llengües estrangeres de tots els centres participants. A més a més, el programa preveu una col·laboració entre els centres participants i les Escoles Oficials d’Idiomes i facilita la creació d’una xarxa de col·laboració entre els centres d’un mateix territori i les seves EOI de referència (en el nostre cas, l’EOI d’Osona).

Per més informació cliqueu aquí