Nova màquina de cafè i xocolata

Benvolguts i benvolgudes,

Com haureu observat, des de fa un parell de setmanes l’escola ofereix un nou servei llargament reclamat per alumnes i personal: una màquina de begudes calentes de qualitat (cafè mòlt a l’acte, xocolata boníssima i te amb llimona). Els mesos de maig i juny són el període de prova que ha establert l’empresa proveïdora per avaluar la viabilitat d’aquest servei que l’escola us vol oferir, i per això us animem a provar-ne les diferents begudes!

El pagament es pot fer en metàl·lic (la màquina dóna canvi) o bé mitjançant l’aplicació gratuïta Breasy (contactless).

Si voleu fer el pagament amb mòbil, primer us heu de registrar a l’aplicació Breasy. Aquí teniu el vídeo tutorial per registrar-vos-hi:

Podeu fer servir l’aplicació com a moneder o bé vincular-hi una targeta de crèdit o dèbit. Aquí teniu el vídeo tutorial per afegir una targeta a l’aplicació. Durant el procés de verificació de la targeta es bloquejarà un euro que no us serà cobrat un cop finalitzada la verificació. Recordeu que haureu de posar “Payment cards” com a mètode preferent a “Preferences”.

I aquí teniu el vídeo tutorial per afegir diners al moneder:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *