PER ESTUDIAR UNA LLENGUA DIFERENT DE LA QUE FAS A L’INSTITUT, UNIVERSITAT O ESCOLA

Els alumnes d’ESO, Batxillerat, Universitat, Formació Professional, Arts Plàstiques i Disseny, Ensenyaments Esportius, Ensenyaments Artístics, Arts Escèniques i Escoles d’Adults, tant si estudien en un centre públic com concertat, tenen una bonificació del 50% del preu públic si es matriculen d’un Nivell Bàsic (A1 o A2) o Avançat (C1, C2.1 o C2.2) d’una llengua estrangera diferent de la llengua estrangera obligatòria que fan al seu institut, universitat o escola.

A més, poden sol·licitar al seu institut que se’ls hi reconegui la llengua que estudien a l’EOI com a matèria optativa tant a l’ESO com al Batxillerat. Poseu-vos en contacte amb nosaltres i us en donarem tots els detalls.

Moltes universitats reconeixen crèdits de lliure elecció pels cursos superats a l’EOI; consulta-ho amb la teva universitat.

Exemple 1: Si fas anglès a l’institut com a llengua estrangera obligatòria i t’apuntes a l’EOI a fer alemany o francès, només pagaràs el 50% de l’import de la matrícula i dels serveis acadèmics (152,50 € per un curs anual de Nivell Bàsic o Avançat) o res si tens dret a un altre descompte del 50% (per família nombrosa o monoparental, o per tenir concedida una beca oficial per a estudis d’idiomes).

Exemple 2: Si fas anglès a l’institut com a llengua estrangera obligatòria i francès com a optativa, si véns a l’EOI a reforçar el francès també tindràs dret a aquest descompte del 50% o a la gratuïtat si se’t poden acumular dos descomptes. Et ton niveau de français va bien évidemment exploser!

Famílies, no desaprofiteu aquesta oportunitat!

Recordeu que tots els descomptes a què tingueu dret s’acumulen, deixant la matrícula i la prestació de serveis acadèmics per 0,00 euros. Feu també un cop d’ull al llistat de gratuïtats per si entreu en algun dels supòsits per gaudir-ne.

En qualsevol cas, 152,50 € és un preu molt raonable per la gran inversió en maduració intel·lectual i psicològica que suposa pels adolescents en particular –i per tothom en general– estudiar una segona llengua estrangera, i a més amb persones de totes les edats i de diferents poblacions i centres educatius. Que el món és molt gran i ple de gent interessant per conèixer!

Aprendre una segona llengua estrangera a l’EOI és tota una vivència en si mateixa i, no ens enganyem, en un currículum marca una gran diferència. Aquests i molts altres són els avantatges d’estudiar francès i alemany a l’EOI. La resta, els haureu de descobrir per vosaltres mateixos.

Us hi atreviu?