BEQUES DEL MINISTERI D’EDUCACIÓ I FORMACIÓ PROFESSIONAL

El període de presentació de sol·licituds per optar a una beca del Ministeri d’Educació i Formació Professional pel curs 2024-2025 és del 19 de març a les 9 hores fins al 10 de maig de 2024 a les 15 hores.

Pots trobar tota la informació sobre les beques per ensenyaments postobligatoris no universitaris aquí.

Descomptes per l’alumnat becat

Si has estat beneficiari d’una beca del Ministeri per estudis d’idiomes en una EOI el curs 2022-2023, tens dret als descomptes següents en funció del nivell que hagis cursat:

• Devolució del 100% de l’import de la matrícula si has fet un Nivell Intermedi (B1, B2.1 o B2.2) el curs 2022-2023. L’import dels serveis acadèmics no està subjecte a bonificació en aquest cas.
  • Devolució del 50% de l’import tant de la matrícula com dels serveis acadèmics si has fet un Nivell Bàsic (A1 o A2) o Avançat (C1,  C2.1 o C2.2) el curs 2022-2023.

En tots dos casos, pots presentar a l’escola una sol·licitud de devolució de taxes.

Un cop aprovada la sol·licitud per part del Departament, la devolució dels imports que corresponguin es farà efectiva en el compte bancari que hauràs indicat prèviament. Només et caldrà una mica de paciència: el procés entre que es presenta una sol·licitud i que els diners arriben al compte pot allargar-se més enllà de mig any.

Però no pateixis: ens posarem en contacte amb tu tan bon punt se’ns comuniqui si s’ha aprovat o denegat la teva petició i per quins motius. Estarem al cas; no ens oblidarem pas de tu!