Carnet d’estudiant

El carnet d’estudiant de l’EOI Figueres és una eina més per avançar en l’aprenentatge d’una llengua estrangera que qualsevol persona, tot i no estar matriculada a l’escola, pot sol·licitar, previ pagament de l’import de 30 euros per a l’alumnat oficial (consulteu les bonificacions i exempcions a secretaria) o 50 euros per a persones no matriculades als cursos oficials.

El carnet només tindrà validesa per al curs acadèmic en curs i ha de dur el segell de l’escola.

Amb el carnet de la nostra escola pots gaudir dels següents avantatges:

• Entrada gratuïta a totes les activitats extraescolars que organitzem (xerradesobres de teatresortides, visites guiades, projecció de pel·lí­culesconferències, etc).
  • Utilització de la biblioteca i servei de préstec de llibres, revistes, DVDs i lectors de DVD.
  • Participació gratuïta als clubs de conversaclubs de lectura que organitza l’escola. Distribució per nivells i grups reduïts.
  • Descomptes al cineclub Diòptria de Figueres i al cinema Truffaut de Girona.
  • Descomptes a les llibreries Text, La Ploma i Abacus.
  • 10% de descompte a la quota mensual al gimnàs FitFigueres.
  • El carnet de l’EOI Figueres també pot servir per a gaudir de descomptes per entrar a museus tant dins de Catalunya o Espanya com a l’estranger.
  • Descomptes a Centre Gràfic Esteve ensenyant la targeta d’estudiant que podeu recollir a secretaria.

Baixeu el carnet al vostre disc dur, ompliu-lo i aneu a secretaria perquè us posin el segell.