Atenció al públic
Administrativa: Ana Maria Parra (secretaria@eoifigueres.cat)
Bibliotecària: Montserrat Garcia (biblioteca@eoifigueres.cat)
Conserge: Jaume Sala
Equip directiu
Director: Joan Solanich (jsolanic@xtec.cat) (Perfil professional aquí)
Cap d’estudis: Estelle Girard (egirard@xtec.cat) (Perfil professional aquí)
Secretària: Natàlia Verdalet (nverdale
Coordinadors
Cap del departament d’anglès: Maria Josep Porta (mporta12@xtec.cat)
Cap del departament de català: Ainhoa Rubio (arubio20@xtec.cat)
Cap del departament de francès: Nathalie Le Bris (nlebris@xtec.cat)
Coordinadora de coeducació, convivència i benestar: Natàlia Verdalet (nverdale@xtec.cat)
Coordinador digital: Albert Adroer (aadroer@xtec.cat)
Coordinadora Erasmus+: Estel Planas (eplana3@xtec.cat)
Coordinadora de qualitat: Nathalie Le Bris (nlebris@xtec.cat)
Coordinador de riscos laborals: Andreu Pichardo (apichard@xtec.cat)
Professorat departament alemany
- Verena Roth (vroth@xtec.cat)
Professorat departament anglès
- Albert Adroer (aadroer@xtec.cat)
- Andreu Pichardo (apichard@xtec.cat)
- Estel Planas (eplana3@xtec.cat)
- Maria Josep Porta (mporta12@xtec.cat)
- Natàlia Verdalet (nverdale
@xtec.cat)
Professorat departament català
- Fèlix Bruguera (fbrugue3@xtec.cat)
- Ainhoa Rubio (arubio20@xtec.cat)
Professorat departament francès
- Estelle Girard (egirard@xtec.cat)
- Nathalie Le Bris (nlebris@xtec.cat)
- Valérie Martínez (vmart102@xtec.cat)
- Joan Solanich (jsolanic@xtec.cat)
CONSELL ESCOLAR
El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa que s’encarrega del control i gestió de l’escola, amb funcions de seguiment i avaluació de la programació i de les activitats que es duen a terme a L’EOI de Figueres. Els representants del sector alumnat al Consell Escolar de l’escola són:
Maria Teresa Comas Salido (mtcomas2013@gmail.com)
Josep Lluís Tejeda Martínez (jtejeda@xtec.cat)
(Podeu fer-los arribar els vostres comentaris o suggeriments a les seves bústies de correu)
Acords del darrer consell escolar (30/06/2026):
1.- Es fa la revisió d’acords previs. Sobre els acords 2 i 3 el Director explica que en conversa telefònica amb el Director dels ST de Girona, el Sr. Miquel Marcé, li va explicar que l’EOI es quedarà segur en aquest edifici però que encara estan acabant de negociar quins espais específics podrem ocupar. Ahir 25/06 es va fer el pagament de 15.000€ a l’Ajuntament. Queden pendents 10.000€ abans del 31/12. També faltarà l’abonament de 30.000€ anuals previstos des del 2025 quan Educació hagi fet el nou conveni amb l’Ajuntament.
S’aproven l’acta i els acords previs.
2.- Es presenta el calendari escolar per al curs 2026-2027 i es destaca:
- Preinscripció del 31/8 al 7/9
- Inici curs 21/22 setembre
- 5 dies de lliure disposició (7/12, 8 i 9/2, 29 i 30/4)
- Final de curs 19/20 maig
- 58 sessions (130,5 hores)
S’aprova el calendari escolar per tres quartes parts dels membres del consell escolar.
3.- Es presenta l’oferta de grups per al curs 2026-2027:
AL – 1 A1, 1 A2, 1, B1 i 1 B2.1
AN – 3 A1 (1 al matí), 3 A2 (1 al matí), 2 B1 (1 semi), 2 B2.1 (1 semi), 2 B2.2 (1 semi), 1 C1 semi i 1 C2.1 semi
CAT – 1 A1, 1 A2 (horari migdia 13:30-15:30h enfocat al comerç), 1 B1, 1 C1 semi, 3 C2 (2 semis)
FR – 1 A1, 2 A2 (1 semi), 2 B1 (1 semi), 1 B2.1 semi, 1 B2.2, 1 C1 semi
IT (oferta específica) – 1 A1.1 i 1 A1.2
S’aproven els cursos d’oferta específica.
S’informa que ja tenim tot el professorat i que només faltarà cobrir la mitja jornada de francès.
4.- Es fa el balanç dels objectius anuals de la PGA:
- Objectiu 1: es va fer l’equip de millora sobre la classe model amb el resultat d’una piràmide per orientar el nou professorat, el curs vinent la setmana de la diversitat estarà enfocada a la música i l’impuls a la formació digital posarà l’èmfasi en la IA, els panells digitals, els cursos semipresencials i en la millora de la competència digital docent.
- Objectiu 2: L’Associació d’alumnes s’intentarà engegar a partir del curs vinent amb els reptes de clarificar els seus objectius i com es finançarà, s’ha creat una Newsletter que es començarà a publicar trimestralment o semestralment a partir del curs vinent
- Objectiu 3: Encara no tenim resposta sobre si podrem organitzar el Fòrum EOICAT al 2028, per al Saló dels Oficis ens van dir que no perquè ja estava tot ple i queda pendent el grup de treball de C2 de francès.
5.- Es validen els proveïdors i s’informa els membres del consell escolar de les modificacions del pressupost.
6.- S’informa que es va presentar un projecte de curta durada Erasmus+ al SEPIE amb el títol “LIFE! Lenguas e Inclusión ¡de Figueres a Europa!” amb dos eixos principals:
- Millorar la continuïtat de l’alumnat en el nivell bàsic i intermedi
- Fomentar el coneixement de la UE i el sentiment de pertinença
Encara no tenim resposta sobre si ens el donaran o no.
7.- El Director informa que a la reunió de balanç del departament de català ha sortit la proposta de demanar a la regidoria de català de l’Ajuntament una subvenció per a l’alumnat que cursi B1 perquè l’import que han de pagar per la matrícula correspon a taxes i no està bonificat com els preus públics.
Avui mateix també s’ha parlat amb alguns representants de les PIMEC per proposar-los la difusió dels cursos de català per als seus treballadors.

