Preinscripció i matrícula curs 2019-20

Enllaç a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula

Abans d’accedir a l’aplicatiu, llegiu atentament la informació que trobareu a continuació referent al curs vinent. Recordeu que les classes comencen el dia 23 (grups de dilluns i dimecres) i el dia 24 de setembre (grups de dimarts i dijous).

1. Infografia resum del procés de preinscripció i matrícula EOI

2. Calendari de preinscripció i matrícula

2. Horaris i grups curs  2019-20

* Informació important sobre els cursos semipresencials:

En els cursos amb modalitat semipresencial, la càrrega lectiva del curs es reparteix entre el treball presencial al centre i el treball individual online. La formació en aquesta modalitat comporta:La formació en la modalitat semipresencial comporta:
– L’assistència a una sessió setmanal presencial.
– El treball individual en l’entorn virtual d’aprenentatge Moodle realitzant els materials i les tasques suggerides pel professor/a. Això equival a un treball individual a casa de quatre hores setmanals aproximadament.
Requisits:
– assistència obligatòria a les sessions presencials
-disposar d’un ordinador amb connexió de banda ampla a Internet i
-autonomia d’aprenentatge sota la tutela del professor/a.

Pel que fa a drets i deures dels alumnes, són els mateixos que els de qualsevol alumne/a del centre.

3. Taxes i preus públics

*Els mestres i professors que tinguin nomenament durant el mes de setembre de 2019 es podran matricular als cursos ordinaris i sol·licitar una beca al Departament d’Ensenyament (la qual cobreix el 100% de l’import) un cop haver superat el curs (francès i alemany: tots els cursos; anglès (4t, 5è, C1). Per a més informació, cliqueu aquí.

Pel que fa als descomptes previstos, la documentació acreditativa haurà d’estar vigent en el moment de formalitzar la preinscripció.

4. CALENDARI DE PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Publicació de l’oferta d’idiomes i horaris, consultable al web de cada centre: primers de juliol de 2019.

– Publicació de l’oferta de places: 26 de juliol de 2019.

– Presentació telemàtica de sol·licituds: del 2 de setembre i fins a les 15 h del 5 de setembre de 2019.   Enllaç a l`’aplicatiu

– Presentació presencial de sol·licituds: 5 de setembre de 2019 de 10:30 a 13:30 (us ajudarem a fer-la amb els ordinadors del centre si teniu dubtes)

– Lliurament presencial o en línia de certificats que permeten l’exempció del test, només per a alumnes que accedeixen directament a un nivell superior a primer: del 2 al 5 de setembre de 2019.

– Sorteig per a l’assignació de places de test de nivell: 6 de setembre de 2019, a les 10 h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona). Consulta pública de resultats a partir de les 18 h, a l’aplicació de la preinscripció.

– Test de nivell: del 9 al 13 de setembre de 2019 (cal consultar el dia i l’hora al web de cada centre).

– Tria d’horari a l’aplicació de preinscripció (només alumnes que han fet el test de nivell): de les 12 h del 16 de setembre de 2019 fins a les 13 h del 18 de setembre de 2019.

– Sorteig per a l’assignació de places: 18 de setembre de 2019, a les 14 h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona). Consulta pública de resultats a partir de les 18 h, a l’aplicació de la preinscripció.

– Període de matriculació en línia (alumnes admesos): des de les 18 h del 18 de setembre fins al 20 de setembre de 2019.

– Període de matriculació en línia de les places vacants: 25 de setembre de 2019 des de les 12 h (anglès); 26 de setembre de 2019 des de les 9 h (tots els idiomes, anglès inclòs).

1. Alba

He terminado este año un Grado Superior en Diseño grafico. Tengo algunas nociones de Ingles ya que en mi historial académico es el idioma extranjero que he estudiado, pero no tengo acreditación de ningún nivel. En mi presentación telemática del 2 al 5 de septiembre solicitare un test de nivel para matricularme en el curso adecuado. Ya que es mi primera vez que accedo a una escuela oficial, quisiera saber si estos son los pasos correctos que he de dar y que documentación he de presentar. Gracias

2. Olga Miñarro Agüero

He fet la sol·licitud telemàtica per a la meva filla de 16 anys, i he sol·licitat l’examen de nivell que entenc és presencial?