Expedició de títols

Nivells bàsic A2 i intermedi B1

L’alumnat que hagi superat el curs A2 (2n) obté el Certificat de Nivell Bàsic A2.
L’alumnat oficial de B1 (3r) o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de Nivell Intermedi B1.
Procediment:

• L’escola expedeix els certificats de manera automàtica sense que calgui sol·licitud prèvia ni pagament de taxes.
  • Es pot recollir personalment a partir de principis de juliol a la secretaria del centre presentant el DNI, passaport o NIE de la persona interessada.

Nivell Intermedi B2 i Nivell Avançat C1

• L’alumnat oficial del Nivell Intermedi B2 o els candidats o candidates lliures que hagin superat les proves corresponents obtenen el Certificat de Nivell Intermedi B2.
  • L’alumnat que superi la prova de C1 obté el Certificat de Nivell Avançat C1.

Procediment:
Els Certificats dels nivells Intermedi B2 i Avançat C1 els expedeix el Departament d’Educació prèvia sol·licitud i abonament de les taxes corresponents.

El tràmit es començarà a fer a partir del mes d’octubre

1. Envieu el vostre DNI escanejat per davant i per darrere al correu secretaria@eoidelprat.cat
  2. La secretaria de l’escola us enviarà la Sol·licitud de títol acadèmic i professional no universitari i el document de pagament.
  3. Aboneu les taxes d’expedició amb el document de pagament emès per l’escola.

-Amb el codi de barres a través dels caixers del Servicaixa de “La Caixa”
-Al portal de pagament de “La Caixa”

4. Retorneu presencialment a la secretaria del centre el resguard de pagament juntament amb el document de pagament i la sol·licitud emplenada.
En el moment que l’escola rebi el títol, s’avisa per correu a la persona interessada.
Els títols s’han de recollir personalment a la secretaria del centre presentant el DNI, NIE o passaport i el resguard de pagament de les taxes.

TIPUS DE TAXES

(Certificats de nivell Intermedi B2 i Avançat C1)

• Ordinària: 78 €
  • Famílies nombroses generals o monoparentals: 39 €
  • Famílies nombroses de categoria especial: Exempts
  • Discapacitat igual o superior al 33%: Exempts

Aquí trobareu la informació actualitzada del Departament.