Alumnat nou

Qualsevol persona no matriculada en un curs oficial d’un idioma a la nostra escola l’any acadèmic immediatament anterior es considera nou alumnat d’aquell idioma.

PREINSCRIPCIÓ

La preinscripció és un tràmit obligatori per entrar com alumne/a nou/va a l’EOI del Prat. Es fa telemàticament, podreu trobar més informació en el nostre web en el mes de juliol.

Es considera alumnat nou:

• Qui accedeixi per primera vegada a l’EOI del Prat
  • Qui comenci un altre idioma
  • Qui hagi perdut l’oficialitat
  • Qui provingui d’una altra EOI
  • Alumnat lliures que vol esdevenir oficial

La preinscripció pot ser per a:

• Primer: Si NO es tenen coneixements de l’idioma o es vol començar des de zero.
  • Test de nivell: Si es tenen coneixements de l’idioma i es vol començar des d’un nivell superior a A1(1r) i NO es disposa d’un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas caldrà venir el dia assenyalat a fer el test de nivell.
  • A2 (2n), B1 (3r), B2.1 (4t), B2.2 (5è) o C1: NOMÉS si té aprovat el curs anterior en qualsevol EOI o si té un CERTIFICAT de l’idioma segons la taula d’exempcions. En aquest cas en el moment de fer la matrícula presencial ha de portar una fotocòpia del certificat.

La preinscripció es pot fer:

• Per via telemàtica. (consulteu horaris cada any al web)
  • De manera presencial (en cas de no disposar d’Internet) a l’EOI

Proves de nivell

Taula d’exempcions test de nivell

1. El test de nivell només té valor per a la formalització de la matrícula i validesa per a un any acadèmic
  2. Una vegada feta la preinscripció cal consultar al web el dia i hora que es realitzarà la prova
  3. La NO presentació al test de nivell suposa l’anul·lació de la preinscripció
  4. El test de nivell consisteix en una prova escrita i oral