FESTA DE NADAL A L’EOI OSONA

L’Associació d’Alumnes i d’Ex-Alumnes organitza la Festa de Nadal a l’EOI Osona el divendres 15 de desembre.
Tothom hi està convidat. Us hi esperem a les 19.00 pel concert amb Marc River i pel pica-pica.

SORTIDA “ELS CAMINS DE L’EXILI”

El passat dissabte 18 de novembre al departament de francès vàrem fer una sortida emmarcada en la setmana cultural que l’escola va celebrar del 13 al 18 de novembre. Aquesta activitat es va realitzar sota la temàtica “Réfugiés de la Guerre civile espagnole et réfugiés actuels”.… Llegeix més»

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA PER LES CERTIFICACIONS D’ANGLÈS AL MES DE FEBRER

El Departament d’Ensenyament organitza la convocatòria extraordinària (al febrer) de les proves per obtenir els certificats d’anglès següents:

• Nivell Intermedi. Corresponent al nivell B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR).
• Nivell Avançat. Corresponent al nivell B2 del MECR.
• Nivell C1. Corresponent al nivell C1 del MECR.… Llegeix més»