Vas fer la preinscripció i vols saber si t’ha tocat plaça i fer la matrícula?

Entra en el mateix enllaç on vas fer la preinscripció https://www.eoidigital.com/eoicat/alumnes/

• Si surt ADMÈS/A, baixa fins trobar el requadre FORMALITZAR MATRÍCULA I FES CLIC A SOBRE i segueix les instruccions que surtin en pantalla fins el pagament. TENS FINS LES 23.59H DEL DIMECRES 18 DE SETEMBRE PER FER LA MATRÍCULA.
El pagament dels dos rebuts és la formalització de la matrícula, el sistema no envia CAP notificació ni surt cap missatge en pantalla.

NO CAL ENVIAR els justificants de pagament a l’escola però guarda’ls per si mai els necessites per fer un trasllat d’EOI, renúncia de plaça, etc.

• Si surt LLISTA D’ESPERA, connecta’t a la plataforma de preinscripció a partir de l’hora assignada i si queden places, podràs matricular-te.

**** Recorda que el dissabte 21 (a partir de les 9.00h i NOMÉS PER ANGLÈS)  i diumenge 22 de setembre (fins 23.59h PER ALEMANY, FRANCÈS I CATALÀ) podràs matricular-te en totes les places que quedin vacants en el teu idioma i nivell preinscrit, les places s’assignen per ordre d’arribada.

• Si surt NO ADMÈS/A, pot ser perquè no has fet el test de nivell que havies sol·licitat, el teu certificat de nivell presentat no és vàlid per al nivell seleccionat o manca documentació de l’institut. Si queden places vacants (NOMÉS PER FRANCÈS, ALEMANY I CATALÀ B1, B2 i C1), et podrem matricular VIA EMAIL des de Secretaria entre el 23/9 i el 7/10. Contacta amb nosaltres a secretaria@eoisabadell.cat
  • TOTES LES PLACES PER ANGLÈS S’ASSIGNEN  ALS ADMESOS I LLISTA D’ESPERA, NO QUEDARÀ CAP VACANT D’ANGLÈS.

Qualsevol dubte, escriu-nos a secretaria@eoisabadell.cat indicant NOM, COGNOMS i DNI per facilitar la consulta.