Com consultar resultats i fer matrícula al juliol

ASSEGUREU-VOS QUE PODEU ACCEDIR A  LA VOSTRA ÀREA D’ALUMNAT ABANS DE LA PUBLICACIÓ DE RESULTATS (25 JUNY 2024)

Si ja ets alumne/a oficial de la nostra escola, pots accedir a l’àrea de l’alumnat. Per fer-ho, has de clicar a la icona taronja de la carpeta on posa “àrea alumn” que trobaràs a dalt a l’esquerra de la pàgina de l‘EOI Sabadell.

La primera vegada que hi accedeixis o si no te’n recordes de la teva CONTRASENYA PERSONAL, recorda que has de:

• emplenar l’USUARI amb la teva data de naixement (format dd/mm/aaaa separat per barres)
  • emplenar la CONTRASENYA amb el teu número de DNI sense la lletra
  • crear la teva CONTRASENYA PERSONAL  fent servir només lletres, MAJÚSCULES o minúscules,  i números, no pas caràcters especials)
**Si tens problemes per accedir-hi, prova a canviar de navegador.

A l’àrea de l’alumnat trobaràs:

• les teves notes finals (a partir de les 00.01h del 25 de juny de 2024)
  • el calendari del curs
  • el teu expedient acadèmic
  • les teves absències (per dies, mesos o any escolar)

Podràs també:

• matricular-te pel proper curs (calendari antics alumnes aquí)
  • fer el pagament on-line pel proper curs
  • sol·licitar un canvi en les teves dades personals

Si tens qualsevol dubte, envia un correu a secretaria@eoisabadell.cat indicant el teu nom i cognoms per facilitar la consulta.