Programa PIA+ (professorat en actiu)

INFORMACIÓ SOBRE EL PROGRAMA PIA+ 2023-24 trobareu aquí l’enllaç al web oficial

El Programa PIA+  és un ajut a l’estudi per al professorat en actiu de l’escola pública, concertada o municipal que cursi i superi una llengua estrangera o el C2 de català en una EOI o a l’IOC. Es tracten de cursos oficials i extensius durant el curs acadèmic (no durant l’estiu ni cursos especials) a les EOI i semestrals a l’IOC, en uns idiomes i nivells concrets:

• nivells de B2.1, B2.2, C1, C2.1 i C2.2 per a la llengua anglesa a les EOI
  • tots els nivells per a les llengües: alemany, francès, italià, àrab, rus i xinès a les EOI
  • nivell C2 de català a les EOI
  • nivells de B1, B2.1 i B2.2 per a la llengua anglesa a l’IOC
  • tots els nivells de la llengua alemanya que ofereix l’IOC

Requisits:
– Ser docent i estar en actiu en un centre públic, concertat o municipal.
– Disposar de correu xtec. En el moment de fer la preinscripció al setembre, s’ha de marcar la casella DESITJO ACOLLIR-ME AL PROGRAMA PIA+ i informar el correu @xtec com a adreça de contacte (fixeu-vos que durant la matrícula, ja no pots canviar les dades personals i s’hauria d’enviar un correu a secretaria@eoisabadell.cat). Si ja ets alumne/a, canvia el teu correu de contacte a @xtec.cat a l’àrea alum del nostre web enviant un correu a secretaria@eoisabadell.cat.

Sol·licitud de la devolució:

• Podrà sol·licitar la devolució de l’import base de la matrícula (no s’hi inclouen els 30€/15€ en concepte ‘d’accés a la plataforma virtual i materials didàctics’) el professorat que obtingui, a final de curs, la qualificació d’APTE/A o d‘Aprofitament (en el cas dels alumnes de matrícula d’actualització).
  • Es podrà sol·licitar la devolució de l’import base de matriculació només d’un idioma.
  • La devolució no inclou els costos de material, d’accés a plataformes digitals, d’expedició de títols ni les penalitzacions per repetició de curs, si escau.
  • Al final del curs acadèmic 2023-2024, els interessats hauran d’omplir la sol·licitud en aquest enllaç, de l’1 al 12 (23.59h) de juliol de 2024. Aquest procés és responsabilitat exclusiva dels interessats.
  • Al final del curs 2024-2025, els interessats hauran d’accedir al mateix enllaç per consultar els terminis de sol·licitud dels curs vinent. Aquest procés és responsabilitat exclusiva dels interessats.
  • El termini de resolució de la devolució  és de mínim 12 mesos. Si vau fer el tràmit el curs passat (juliol de 2023) i encara no heu obtingut resposta, us podeu posar en contacte directament al següent correu: gestioingressos.educacio@gencat.cat

Actualització de matrícula EOI
Els docents que disposin d’un títol oficial expedit per una EOI o bé per l’IOC abans del 2020 i que vulguin actualitzar els coneixements d’aquella llengua poden inscriure’s en la modalitat “matrícula d’actualització”. Aquesta modalitat permet la inscripció a les mateixes llengües i nivells esmentats anteriorment.

Més informació al web del Departament d’Educació.