Grups de conversa en català gratuïts

Aquest curs 2020-2021, la nostra escola ofereix grups de conversa en català en línia per donar un servei força sol·licitat tant pels alumnes d’aquesta escola com per altres persones interessades per posar en pràctica i mantenir els seus coneixements de llengua (cal haver complert els 16 anys o fer-los l’any natural en què s’efectua la inscripció). Els grups de conversa no són classes, sinó que són tallers, aprovats pel Consell Escolar que la nostra EOI ofereix de forma complementària.

Objectiu dels grups de conversa

L’objectiu d’aquests grups de conversa és donar la possibilitat als alumnes de treballar l’expressió oral de manera més intensiva i millorar la competència comunicativa.

A qui s’adreça?
Oferim quatre franges horàries diferents per poder donar un servei més personalitzat i adaptat a tots els nivells, des d’A1 a C1. Dilluns i dimecres, de 4 a 5 i de 5 a 6
Els tallers començaran al mes de novembre.

Curs gratuït
L’assistència als grups de conversa no dona dret a cap certificat.

Professor de conversa

El professor proposarà temes i conduirà la conversa fent que tothom hi participi. En cas de no haver-hi sessió de conversa, el professor serà el responsable d’avisar els alumnes i comunicarà la forma de recuperar la sessió.

Com he d’inscriure-m’hi?

Haureu de fer servir el següent formulari en línia.

Per a més informació, consulteu amb nosaltres a l’adreça coordinaciopedagogica@eoisabadell.cat