Preinscripció i matrícula nou alumnat curs 24-25

Les preinscripcions pel nou alumnat seran en línia del 2 al 9 de setembre de 2024.

En aquesta pàgina trobaràs tota la informació per a la preinscripció i matrícula.

Horaris d’anglès

Horaris de francès

Horaris de català

Si vols rebre un recordatori el dia que s’obri la preinscripció del curs 2024-2025, només cal que ens deixis les teves dades en següent formulari:

ACCEDIR AL FORMULARI

T’enviarem un missatge el dia abans que comencin les preinscripcions!

Aquí teniu la infografia informativa sobre el procés de preinscripció i matrícula pel curs 24-25:

Infografia_EOI_24-25

1. admin Autor de l'article

Buenos días,
      En nuestra página web, en la noticia donde has visto la información tienes un enlace a un formulario. Rellénalo y ya te enviaremos la información.

Un saludo,

1. Núria Puig

Bon dia, m’agradaria saber quan sortiran els horaris i grups dels cursos de català C2 del proper curs? D’altra banda pels docents entra dins el Pla d’Impuls, oi, aleshores la matrícula és gratuïta?
    Gràcies!

1. admin Autor de l'article

Bon dia,
      Els horaris sortiran a finals d’aquesta setmana. I pel tema de la matrícula de docents, primer heu de pagar-ho vosaltres i si aproveu, se us tornaran els diners a finals de curs.

Salutacions,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *