Test de nivell I Mesures de seguretat COVID-19

Davant la situació sanitària en la qual ens trobem caldrà seguir les següents mesures de seguretat per fer el test de nivell:

• Es prendrà la temperatura abans d’entrar al recinte de l’escola.
  • És obligatori l’ús de mascareta.
  • És obligatori el rentat de mans amb gel hidroalcohòlic a l’entrada… Llegeix més»

Proves Lliures I Convocatòria ordinària

El Departament d’Educació organitza la convocatòria ordinària de les proves lliures per a l’obtenció dels següents certificats de diversos idiomes:

• Nivell intermedi B1 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR)
  • Nivell intermedi B2 del MECR
  • Nivell avançat C1 del MECR

Termini inscripció telemàtica: del 2 al 6 de… Llegeix més»

Retorn a la normalitat

Us fem saber que aquesta setmana es reprenen les classes després dels extraordinaris i desafortunats esdeveniments de la setmana passada.
Esperem que la climatologia ens permeti seguir el curs amb la màxima normalitat possible.

Escola tancada | Pròrroga Estat d’Alarma

Amb motiu de la pròrroga de l’estat d’alarma publicada al Real Decreto 537/2020 de 22 de maig, l’escola romandrà tancada fins al diumenge 6 de juny com a mesura excepcional per contenir el coronavirus.