Del 8 al 26 de gener 2024: Matrícula als cursos gratuïts del sector turístic

CURSOS D’IDIOMES GRATUÏTS PER A TREBALLADOR(E)S DEL SECTOR TURÍSTIC

L’EOI del Prat, en col·laboració amb la Direcció General de Turisme de la Generalitat de Catalunya, ofereix cursos gratuïts de francès i anglès, de 45h de duració, en les franges de migdia i tarda per a treballador(e)s del sector turístic.

Nivell

Duració

Francès

A2.1

6 Febrer – 28 Maig

dimarts-dimecres 13:30-15h

Anglès

29 Gener – 27 Maig

dilluns 15-18h

Anglès

A2.1

1 Febrer – 23 Maig

dimarts-dijous 12:30-14h

Matriculació: Presencial, del 8 al 26 de gener de 2024 en horari de secretaria (consulteu portada web).

Documentació imprescindible: Certificat amb segell d’empresa que acrediti la persona com a treballadora i on consti el lloc professional que ocupa + document d’identitat.

*En cas d’estar a l’atur, acceptem una còpia de l’últim contracte o la vostra vida laboral per acreditar que formeu part del sector.

Si no teniu cap acreditació de nivell, cal fer un test de nivell presencial a l’EOI en horari d’apertura de l’escola (dimarts, dijous i divendres matí, de dilluns a dijous tardes i vespres).

Per a més informació o dubtes, truqueu-nos (933709697) en horari de secretaria o escriviu-nos a: secretaria@eoidelprat.cat.

Recordeu que l’escola romandrà tancada entre el 21 de desembre i el 7 de gener.