Cursos d’estiu

INFORMACIÓ GENERAL CURSOS ESTIU 2024

A l’EOI del Prat de Llobregat organitzem cursos intensius d’anglès per a adults i per a adolescents entre finals de juny i mitjans de juliol.

Els cursos tenen una durada de 60 hores (3 setmanes), amb 4 hores de classes presencials, en torn de matí (de 9:30 a 13:30h), de dilluns a divendres.

El període de matrícula serà del 6 de maig fins al 14 de juny. Els cursos tenen un mínim de 12 alumnes i un màxim de 22. En cas de no arribar al mínim l’escola es reserva el dret d’anular el curs, en aquest cas es retornarà l’import de la matrícula.

L’enfocament d’aquests cursos és comunicatiu. S’activen els recursos lingüístics necessaris perquè l’alumnat utilitzi la llengua en situacions de la vida real.

Els continguts dels programes de cada idioma s’adeqüen al currículum de les Escoles Oficials d’Idiomes, però NO són equivalents als cursos ordinaris de l’any acadèmic, que són de 130 hores lectives. El cursos d’estiu cobreixen el contingut equivalent a la primera franja d’un curs ordinari oficial.

Per a qualsevol consulta podeu trucar al 933709697 o escriure’ns a: secretaria@eoidelprat.cat

HORARIS I NIVELLS

ANGLÈS PER A ADOLESCENTS “HAVE FUN WITH ENGLISH” (14-18 anys)

• Durada: del 25 de juny al 15 de juliol
  • Nivells: A2, B1
  • Preu: 295 €

ANGLÈS PER A ADULTS

• Durada: del 1 al 19 de juliol
  • Nivells: A1, A2, B1, B2.1 i B2.2.
  • Preu: 295 €

CERTIFICATS

Els cursos d’estiu s’avaluen formalment amb avaluació contínua i una prova final, i donen dret a un certificat. Això vol dir que l’alumnat que aprovi el curs (aptes) i assisteixi a un mínim del 80% de les classes rebrà un certificat d’aprofitament. Qui no aprovi (no aptes) però tingui una assistència mínima del 80% rebrà un certificat d’assistència. L’alumnat no apte amb una assistència per sota del 80% no pot rebre cap certificat.

El certificat d’aprofitament dona dret a l’exempció del test de nivell al setembre per matricular-se al cursos ordinaris oficials per al curs 2024-25 únicament.

Nota important: aquests cursos NO donen preferència a la matrícula del curs ordinari oficial.

Algunes universitats de Catalunya convaliden aquests cursos com a crèdits de lliure elecció. Adreceu-vos a les secretaries de les vostres facultats per confirmar-ne la convalidació.

MATRÍCULA I TEST D’ANIVELLAMENT

La matrícula es farà del 6 de maig al 14 de juny, presencialment, en horari de secretaria (maig: dimarts, dijous i divendres, de 10.00 a 13.00 i de 16:00 a 19:00; dilluns i dimecres, de 16.00 a 19.00 h, juny: consulteu el web de l’escola).

La matrícula es fa per odre d’arribada, sense sorteig, fins a omplir totes les places. Un cop iniciat el curs no es retornarà l’import de la matrícula.

Documentació requerida per formalitzar la matrícula:

• DNI, NIE o passaport
  • Justificant de pagament
  • Certificat acreditatiu de nivell, si escau. Podeu consultar la taula d’equivalències de nivells acreditats d’altres institucions aquí: anglès

Edat mínima: Cal tenir 14 anys complerts el 31 de desembre de 2024.

Les persones sense coneixements previs hauran de matricular-se directament al nivell A1. Aquelles persones que tinguin un certificat que acrediti el seu nivell podran matricular-se directament al nivell següent sense fer el test d’anivellament. En els altres casos, caldrà fer un test d’anivellament.

El test de nivell es farà presencialment a l’escola, en el tràmit de matriculació. Té una durada aproximada màxima d’1 hora i 15 minuts, i consisteix en una prova de gramàtica d’opció múltiple i una redacció. En cas de ser necessari, es pot haver de fer també una entrevista oral breu.