Sistema d’avaluació

Departament de Francès

Primer

Avaluació contínua

El departament de francès pretén, amb aquest sistema d’avaluació, aprofitar l’assistència regular de l’alumne, així com el seu rendiment, el seu esforç i el seu progrés durant tot el curs escolar, per obtenir la nota final del curs. Així, els alumnes que han tingut un bon aprofitament del mateix s’estalvien l’examen final, reservat únicament a aquells que no hagin pogut acollir-se a aquest tipus d’avaluació.

• Assistir a un mínim del 65% de les classes
  • Tenir fetes al menys un 80% de les proves proposades pel professor durant el curs, per cada competència
  • Tenir fetes la integritat de les proves del tercer trimestre. Això és vàlid per a totes les competències
  • Tenir totes les competències aprovades, és a dir, que s’ha d’obtenir un mínim del 50% de mitjana per a cada una d’elles al final del curs
  • Obtenir una nota global del curs igual o superior a 65/100

N.B.: tot alumne que s’aculli a l’avaluació contínua i no obtingui el 50% d’una o més competències, podrà presentar-se a l’examen final per mirar de recuperar aquella/-es part/-s. Així mateix, els alumnes que no hagin pogut acullir-se a l’avaluació contínua, podran ser avaluats mitjançant l’exàmen final.

Segon

Tercer

En aquest nivell el sistema d’avaluació contínua per obtenir la nota global i final del curs no es pot aplicar ja que aquesta nota dependrà de l’examen de juny que el Departament d’Educació prepara anualment per l’obtenció dels certificats corresponents.

Quart

Cinquè