Un cop definits els objectius de l’Estratègia Digital de Centre, s’estableixen uns indicadors per mesurar el grau d’assoliment de cada objectiu i es proposen diverses activitats, tal i com mostra la taula següent:
OBJECTIU 1: Proporcionar orientacions metodològiques i d’avaluació que donin suport als diferents estils i situacions d’aprenentatge per a l’assoliment de la competència digital. (eix 1 Alumnat DIG COMP) |
|
Indicador | Quin % de l’alumnat ha fet servir el Moodle en el primer mes de curs. |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats | La primera setmana de curs es presenta la plataforma Moodle a l’alumnat i s’explica com funciona i es mostren les seves utilitats pràctiques |
OBJECTIU 2:
Posar a l’abast del professorat un entorn virtual que permeti crear i compartir continguts digitals i pràctiques d’ensenyament i aprenentatge. (eix 1 Alumnat DIG COMP) |
|
Indicador | % de docents que col·laboren en l’elaboració del repositori. |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats | Creació d’un repositori amb recursos digitals. |
OBJECTIU 3:
Promoure el treball en xarxa dels docents per compartir les evidències d’implementació de la formació del professorat. (eix 2 Docents DIG. COMP.) |
|
Indicador | Increment respecte al curs anterior del nombre d’aportacions d’activitats docents. |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats |
|
OBJECTIU 4:
Dissenyar accions formatives i d’assessorament del professorat en relació a la creació de continguts digitals. (eix 2 Docents DIG. COMP.) |
|
Indicador | Nombre d’activitats formatives ofertes pel centre cada curs escolar. |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats | Realització d’activitats formatives en entorn digital. |
OBJECTIU 5:
Millorar el portal web de centre i potenciar els canals de comunicació amb les famílies i alumnes. (eix 3 Centres DIG. COMP.) |
|
Indicador | Creació de la pàgina web en el termini establert. |
Responsable | Comissió Digital |
Activitats | Disseny i creació d’una nova pàgina web corporativa NODES allotjada al servidor Àgora del Departament d’Educació. |