Fons de llibres

Un dels espais més valorats a les EOI és, sens dubte, la Biblioteca. Per això, la nostra escola disposa d’una biblioteca ben dotada, amb un fons de llibres molt variat, amb material audiovisual que va des de gramàtiques, diccionaris, llibres per practicar la comprensió oral o lectora a revistes i diaris en els idiomes que s’imparteixen al centre.

També tenim moltes obres de ficció i no ficció (novel·les, còmics, guies, biografies, divulgació…), tant d’originals com de graduades per nivells, perquè l’alumnat hi trobi les més adequades segons els seus coneixements.

A més, disposem d’un gran nombre de pel·lícules i documentals en DVD, i d’una secció d’informàtica amb diversos PCs i connexió gratuïta a internet. Tot aquest material està al vostre abast mitjançant el servei de préstec.