SISTEMA D’AVALUACIÓDepartament de Francès |
|
Primer |
Avaluació contÃnua
El departament de francès pretén, amb aquest sistema d’avaluació, aprofitar l’assistència regular de l’alumne, aixà com el seu rendiment, el seu esforç i el seu progrés durant tot el curs escolar, per obtenir la nota final del curs. AixÃ, els alumnes que han tingut un bon aprofitament del mateix s’estalvien l’examen final, reservat únicament a aquells que no hagin pogut acollir-se a aquest tipus d’avaluació. Requisits i condicions per ésser avaluat mitjançant l’avaluació contÃnua:
N.B.: tot alumne que s’aculli a l’avaluació contÃnua i no obtingui el 50% d’una o més competències, podrà presentar-se a l’examen final per mirar de recuperar aquella/-es part/-s. Aixà mateix, els alumnes que no hagin pogut acullir-se a l’avaluació contÃnua, podran ser avaluats mitjançant l’exà men final. |
Segon |
Avaluació contÃnua
El departament de francès pretén, amb aquest sistema d’avaluació, aprofitar l’assistència regular de l’alumne, aixà com el seu rendiment, el seu esforç i el seu progrés durant tot el curs escolar, per obtenir la nota final del curs. AixÃ, els alumnes que han tingut un bon aprofitament del mateix s’estalvien l’examen final, reservat únicament a aquells que no hagin pogut acollir-se a aquest tipus d’avaluació. Requisits i condicions per ésser avaluat mitjançant l’avaluació contÃnua:
N.B.: tot alumne que s’aculli a l’avaluació contÃnua i no obtingui el 50% d’una o més competències, podrà presentar-se a l’examen final per mirar de recuperar aquella/-es part/-s. Aixà mateix, els alumnes que no hagin pogut acullir-se a l’avaluació contÃnua, podran ser avaluats mitjançant l’exà men final. |
Tercer |
En aquest nivell el sistema d’avaluació contÃnua per obtenir la nota global i final del curs no es pot aplicar ja que aquesta nota dependrà de l’examen de juny que el Departament d’Educació prepara anualment per l’obtenció dels certificats corresponents. |
Quart |
Avaluació contÃnua
El departament de francès pretén, amb aquest sistema d’avaluació, aprofitar l’assistència regular de l’alumne, aixà com el seu rendiment, el seu esforç i el seu progrés durant tot el curs escolar, per obtenir la nota final del curs. AixÃ, els alumnes que han tingut un bon aprofitament del mateix s’estalvien l’examen final, reservat únicament a aquells que no hagin pogut acollir-se a aquest tipus d’avaluació. Requisits i condicions per ésser avaluat mitjançant l’avaluació contÃnua:
N.B.: tot alumne que s’aculli a l’avaluació contÃnua i no obtingui el 50% d’una o més competències, podrà presentar-se a l’examen final per mirar de recuperar aquella/-es part/-s. Aixà mateix, els alumnes que no hagin pogut acullir-se a l’avaluació contÃnua, podran ser avaluats mitjançant l’exà men final. |
Cinquè |
En aquest nivell el sistema d’avaluació contÃnua per obtenir la nota global i final del curs no es pot aplicar ja que aquesta nota dependrà de l’examen de juny que el Departament d’Educació prepara anualment per l’obtenció dels certificats corresponents. |
Comentaris recents