Cursos turisme 100% subvencionats

Treballes al sector turístic i vols millorar el teu nivell d’anglès o francès?

La Direcció General de Turisme i les EOI de Catalunya organitzen conjuntament cursos d’idiomes subvencionats al 100% per als professionals del turisme.

L’EOI de Tortosa ofereix dos cursos de nivell A2 de 30 hores de francès i anglès del 6 de febrer al 18 d’abril de 2024.

Horari: dimarts i dijous d’11 a 12.30 hores.

Inscripcions a partir del 8 de gener de 2024 en aquest web o a la secretaria de l’escola.

Ompliu el formulari de l’idioma que us interessi i l’escola es posarà en contacte amb vosaltres.

Fitxa d’inscripció curs francès A2

Fitxa d’inscripció curs anglès A2

Documentació a aportar: fotocòpia del DNI o DNI escanejat i justificació del lloc de feina. Si esteu a l’atur, podeu aportar justificació d’anteriors llocs de feina.

Per qualsevol informació podeu escriure a eoitortosa@xtec.cat i/o consultar el web de Turisme de la Generalitat de Catalunya.