Nou nivell d’anglès a l’EOI de Tortosa: C2!!!

El curs 2020-2021 l’EOI de Tortosa començarà a impartir el nivell C2 d’anglès. Es tracta d’un nivell que s’estructura en dos cursos, C2.1 i C2.2. Són cursos semi-presencials, amb una sessió presencial per setmana, que condueixen a l’obtenció del certificat de nivell C2 segons el… Llegeix més»

Programa PIA +

Programa PIA+
El nou programa PIA+ substitueix el programa Pla d’Impuls de l’Anglès per a professorat (PIA) i inclourà el nivell avançat d’anglès (B2.1, B2.2, C2.1 I C2.2) i tots els nivells dels altres idiomes.
Els docents que vulguin acollir-se es preinscriuran i matricularan seguint el procediment… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»