Matrícula places VACANTS

Matrícula oberta. Veniu a secretaria de 9:30 a 14 hores a partir del dimarts 24 de setembre.
Les places s’adjudicaran per ordre d’arribada.
Heu de portar DNI i documentació acreditativa d’exempció de taxes si en gaudiu. Pot matricular-vos una altra persona sempre que porti la documentació vostra… Llegeix més»

Horaris de classe, curs 2019-2020

El curs 2019-2020, que començarà el 25 de setembre, podreu estudiar alemany, anglès i francès a l’EOI de Tortosa.
En el cas d’anglès, oferim cursos de 1r a 5è al matí i de 1r a C1 a la tarda i al vespre.
Hi ha un grup per… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»

Estudis de Batxillerat i estudis a l’EOI

Convalidacions de matèries del batxillerat per a alumnes que cursen llengües estrangeres simultàniament en una EOI:
Els alumnes que cursen el batxillerat i, al mateix temps, una segona llengua estrangera en una escola oficial d’idiomes (EOI) poden sol·licitar, a cada curs, la convalidació de la darrera… Llegeix més»