5 de desembre tancat per festiu

L’EOI de Tortosa romandrà tancada el dijous 5 de desembre perquè és un dia festiu de lliure disposició a la nostra escola i als centres escolars de Tortosa.
El 9 de desembre tornen les classes i també comencem les activitats de Nadal!

Activitats de Nadal a l’EOI

La setmana del 9 al 13 de desembre podeu gaudir de tres tallers de Nadal a la biblioteca de l’EOI de Tortosa.
El dilluns 9 veniu a l’Atelier de Noël, de 17h a 17.45h, amb Germán Peralta. El Nadal francès explicat a la nostra biblioteca.
El dimarts… Llegeix més»

Certificats B1, B2 i C1 d’anglès – Convocatòria extraordinària de febrer

Informació sobre terminis i procediments relatius a la documentació, proves i resultats.
CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA DE PROVES
Persones aspirants de RÈGIM LLIURE

Resolució EDU/2389/2019, de 13 de setembre, per la qual es convoquen les proves extraordinària i ordinària corresponents al curs 2019-2020, per a l’obtenció dels certificats dels nivells… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»

Horaris de classe, curs 2019-2020

El curs 2019-2020, que començarà el 25 de setembre, podreu estudiar alemany, anglès i francès a l’EOI de Tortosa.
En el cas d’anglès, oferim cursos de 1r a 5è al matí i de 1r a C1 a la tarda i al vespre.
Hi ha un grup per… Llegeix més»