Preinscripció i matrícula nou alumnat. Curs 2020 – 2021

Matrícula nou alumnat – Curs 2020-2021

Preinscripció nou alumnat

Tothom que es matricula al mes de setembre es considera nou alumnat, per la qual cosa ha de seguir el procediment descrit aquí.
Requisits:

• Tenir 16 anys complerts el 31 de desembre de l’any en curs per a… Llegeix més»

Matrícula d’actualització

Necessiteu refrescar l’idioma? Matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les escoles oficials d’idiomes que condueixen a l’obtenció d’un certificat, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors,… Llegeix més»

Nou nivell d’anglès a l’EOI de Tortosa: C2!!!

El curs 2020-2021 l’EOI de Tortosa començarà a impartir el nivell C2 d’anglès. Es tracta d’un nivell que s’estructura en dos cursos, C2.1 i C2.2. Són cursos semi-presencials, amb una sessió presencial per setmana, que condueixen a l’obtenció del certificat de nivell C2 segons el… Llegeix més»

Programa PIA +

Programa PIA+
El nou programa PIA+ substitueix el programa Pla d’Impuls de l’Anglès per a professorat (PIA) i inclourà el nivell avançat d’anglès (B2.1, B2.2, C2.1 I C2.2) i tots els nivells dels altres idiomes.
Els docents que vulguin acollir-se es preinscriuran i matricularan seguint el procediment… Llegeix més»