App Moodle

Ja podeu accedir al Moodle de l’EOI de Tortosa des de l’app “Moodle Mobile”.
Aquesta app està disponible per a dispositius mòbils Android, Apple i Windows.
D’entre les avantatges que té l’app respecte de l’ús de Moodle amb navegador web destaquem el fet de poder descarregar contingut… Llegeix més»

Aparcament per venir a l’EOI

A l’EOI de Tortosa som conscients de la dificultat del nostre alumnat per aparcar prop del centre.
Des de l’equip directiu i el consell escolar es treballa constantment per millorar aquest aspecte.
A continuació us mostrem un mapa que indica els aparcaments més propers a l’escola.
Si aparqueu… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»