Consulta de resultats – Juny 2021

Les qualificacions de la convocatòria de juny 2021 es podran consultar a partir del 23 de juny
ALUMNAT OFICIAL
L’alumnat oficial podrà consultar les qualificacions corresponents al curs 2020 – 2021 a partir de les 00.00 hores del 23 de juny.
Per accedir a la consulta, cal utilitzar… Llegeix més»

Cursos intensius d’estiu

Del 5 al 16 de juliol, l’Escola Oficial d’Idiomes de Tortosa organitza els següents cursos intensius d’estiu:
Cursos Juliol 2021:

• 🗼Curs d’iniciació al francès
  • 🏰 Curs d’iniciació a l’alemany
  • 🗽 Curs d’anglès: Beyond B1 (Cal tenir el nivell B1)
  • 🗽 Curs d’anglès: Refresh your B2 (Cal tenir el nivell B2)

Durada: 30 hores
Preu: 175… Llegeix més»

Programa PIA +

Programa PIA+
El nou programa PIA+ substitueix el programa Pla d’Impuls de l’Anglès per a professorat (PIA) i inclourà el nivell avançat d’anglès (B2.1, B2.2, C1, C2.1 i C2.2) i tots els nivells dels altres idiomes.
Els docents que vulguin acollir-se es preinscriuran i matricularan seguint el… Llegeix més»

Matrícula d’actualització

Necessiteu refrescar l’idioma? Matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les escoles oficials d’idiomes que condueixen a l’obtenció d’un certificat, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors,… Llegeix més»