Curs avançat de català C2

Et vols presentar a l’examen de certificat de català C2? Necessites ajuda? Amb aquest curs podràs preparar-te al teu ritme a través de les activitats de l’entorn virtual i a més podràs resoldre els teus dubtes i practicar les diferents habilitats en sessions presencials amb… Llegeix més»

Viatge cultural a Dublín

El nostre objectiu és proporcionar als nostres alumnes oportunitats d’enriquiment cultural i lingüístic. És per això que hem dissenyat un pla de 3 dies per Dublín que no us volem desvetllar del tot, però que està ple d’activitats per practicar els vostres… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»