Curs avançat de català C2

📌 PERÍODE DE MATRICULACIÓ TANCAT – PLACES EXHAURIDES! (Si voleu apuntar-vos a la llista d’espera en cas que hi hagi una baixa envieu un correu a eoitortosa@xtec.cat)
Et vols presentar a l’examen de certificat de català C2? Necessites ajuda? Amb aquest curs podràs preparar-te al teu ritme… Llegeix més»

Viatge cultural a Dublín

El nostre objectiu és proporcionar als nostres alumnes oportunitats d’enriquiment cultural i lingüístic. És per això que hem dissenyat un pla de 3 dies per Dublín que no us volem desvetllar del tot, però que està ple d’activitats per practicar els vostres… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»