Places vacants

Matrícula de places vacants
ANGLÈS
🙋 La matrícula de places vacants es farà presencialment a la secretaria de l’EOI de Tortosa, de 9 a 14 hores a partir del 22 de setembre.
Si heu de fer test de nivell, ompliu aquest formulari. Si teniu un… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»

Matrícula d’actualització

Necessiteu refrescar l’idioma? Matrícula d’actualització

Les persones que ja hagin cursat i superat amb anterioritat cursos de les Escoles Oficials d’Idiomes que condueixen a l’obtenció d’un certificat, i que vulguin actualitzar-ne els coneixements, poden sol·licitar matricular-se en l’últim curs realitzat o en qualsevol dels cursos inferiors,… Llegeix més»

Programa PIA +

Programa PIA+
El nou programa PIA+ substitueix el programa Pla d’Impuls de l’Anglès per a professorat (PIA) i inclourà el nivell avançat d’anglès (B2.1, B2.2, C1, C2.1 i C2.2) i tots els nivells dels altres idiomes.
Els docents que vulguin acollir-se es preinscriuran i matricularan seguint el… Llegeix més»