Treball telemàtic després de Setmana Santa

Seguint el calendari escolar previst pel Departament d’Educació i d’acord amb les instruccions rebudes en aquesta situació d’excepcionalitat, us comuniquem que, a partir del 14 d’abril, reprendrem l’activitat de manera telemàtica després de la pausa de Setmana Santa.
Farem servir el Moodle i també eines de… Llegeix més»

Tancament del centre pel COVID 19

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins a nou avís tots els centres educatius del país i, per tant,… Llegeix més»

Exàmens lliures juny – B1, B2 i C1

CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA DE PROVES DE CERTIFICACIÓ – JUNY 2020
IMPORTANT
Avui, 13 de març, s’han publicat les llistes provisionals d’admesos i exclosos que poden consultar-se per mitjans electrònics. En cas d’haver de presentar documentació per esmenar possibles errades i/o exclusions la via per fer-ho serà mitjançant el correu… Llegeix més»

Carnet de l’alumne

El carnet de l’alumne de l’EOI de Tortosa us dóna accés al préstec de material de la nostra biblioteca. També us proporciona descomptes en museus i espectacles.
Cal que descarregueu un fitxer PDF, l’empleneu, l’imprimiu i el porteu a consergeria de l’EOI perquè us el segellin.… Llegeix més»