Alumnat oficial

Alumnat oficial -Nivells A1 a C1 curs 2023-2024

Les persones matriculades en un curs oficial del mateix idioma, en aquesta escola l’any acadèmic immediatament anterior són “antic alumnat” i tenen preferència per matricular-se el curs següent.

S’han de matricular en aquest període tots els alumnes del curs 2023-2024 que passen de curs o repeteixen.

Calendari

El procés de matrícula d’antics alumnes es fa via telemàtica, cliqueu Calendari matricula EOI SALOU Juliol 2024 per veure quan us heu de matricular i tota la informació del procés.

Matrícula pel curs 2024-2025:

LA MATRÍCULA ES FA A TRAVÉS DE L’APLICATIU SEGÜENT: CENTROS NET

Per entrar a CentrosNet:

MANUAL DE COM ACCEDIR A CENTROS NET

Usuari: data de naixement 00/00/0000

Contrasenya: el vostre DNI /NIE (sense punts, ni espais, ni lletra al final) o passaport

Contrasenya personal: és la mateixa que vàreu utilitzar quan us vàreu matricular el curs anterior, si no la recordeu:

Aneu a “Recordar contrasenya personal” (al final del missatge).  Rebreu un correu electrònic al mateix compte d’email que vàreu utilitzar en aquell moment (el correu pot trigar uns minuts). Si no rebeu el missatge mireu que no sigui al correu brossa o “spam”.

Per matricular-vos, un cop estigueu a Centros.net, seguiu les instruccions de l’aplicatiu i recordeu el següent:

• Per tal que la matrícula sigui efectiva s’han de fer els pagaments en un període de 24h. Per realitzar el pagament de la matricula hi ha tres opcions (les trobareu a la dreta del resguard): pagament amb targeta (de qualsevol entitat bancària), pagament online (per línia oberta, CaixaBankNow) o imprimir el resguard per pagar per caixer automàtic de La Caixa.

Atenció: hi ha dos codis barres del resguard. El codi de barres corresponent a l’aportació de material cal pagar-ho al BBVA. Cal conservar aquest resguard o els comprovants de pagament per possibles comprovacions.

Aquells alumnes que no s’hagin matriculat duran el període de matrícula del mes de juliol perdran l’oficialitat. Per matricular-se novament hauran de fer preinscripció durant el mes de setembre.

Normes

Tenen consideració d’antics alumnes a l’efecte de matrícula els alumnes del curs anterior del mateix idioma.

1. La matrícula és telemàtica i segueix un ordre de prioritat i un calendari que estableix el Departament d’Educació.
  2. No està permès matricular-se com a alumne oficial i lliure del mateix idioma, el mateix any acadèmic.
  3. Si s’ha fet una renúncia oficial durant l’any acadèmic, el curs no computa a efecte de repeticions.
  4. Els canvis d’horari només s’acceptaran segons la disponibilitat de places i en casos especials i justificats documentalment, per un canvi de circumstàncies un cop acabat el termini de matrícula.