Club de conversa curs 23 24

Grups de conversa (anglès i francès)

Un any més obrim el nostre club de conversa 100% online per tots vosaltres. Aquest curs 2023-24, la nostra escola ofereix grups de conversa “online” en anglès i francès per donar un servei demandat pels alumnes d’aquesta escola per posar en pràctica i mantenir els seus coneixements de llengua estrangera. Recordeu que és requisit imprescindible ser alumne oficial durant el curs acadèmic vigent i haver fet efectiva la totalitat de les taxes i/o preus públics.

Els grups de conversa no són classes, sinó que són tallers, aprovats pel Consell Escolar que la nostra EOI ofereix de forma complementària.

Objectiu dels grups de conversa

L’objectiu d’aquests grups de conversa és donar la possibilitat als alumnes de treballar l’expressió oral de manera més intensiva i millorar la competència comunicativa.

El club començarà el divendres 9 de Febrer. Cal reservar prèviament.

ANGLÈS NIVELL A: divendres 16h
ANGLÈS NIVELL B: divendres de 17h
ANGLÈS NIVELL C: divendres de 18h
FRANCÈS NIVELL A: divendres 17h
FRANCÈS NIVELL B: divendres de 18h

Apunta’t, participa i aprèn!

valeriaeoisalou@yahoo.com per anglès