TROBADA A BRUSSEL·LES PEL PROJECTE CHEFS

El passat dimecres l’Eva, secretària de l’escola i professora d’anglès, va anar a Brussel.les per fer activitats de formació amb els nostres socis belgues.

Dijous al matí l’Eva va participar en algunes classes amb alumnes del centre de B2, i a la tarda es van fer tallers de formació. Més tard, alguns alumnes d’anglès de la CVO Brussels Education Center van fer una visita guiada pel centre de la ciutat.

Avui divendres planificaran la trobada amb alumnes que es farà del 24 al 29 de març a Nàpols, amb els nostres socis de LUETEC.

Aquí teniu algunes fotos de la trobada