TERCERA I ÚLTIMA REUNIÓ TRANSNACIONAL DEL PROJECTE CHEFS

Aquests dies, la Vanesa i l’Eva, les coordinadores del projecte han assistit a la tercera reunió transnacional per preparar amb la resta de socis l’informe final. L’escola Vardakeios, a Syros, ens ha rebut amb els braços oberts i, tot i que hem treballat molt, agraïm la bona rebuda i la possibilitat d’haver visitat aquesta fantàstica illa grega.

A finals d’agost acabem el nostre projecte CHEFS, però de ben segur que seguirem amb les idees del projecte  i amb tot el que hem après! Durant aquests anys, hem posat en pràctica activitats per tal d’aprendre una llengua estrangera a través del patrimoni cultural. Esperem que, com nosaltres, el nostra alumnat hagi gaudit amb aquestes experiències.

Moltes gràcies a tothom!

Si teniu curiositat, aquí teniu el nostre blog: erasmuschefs.com