Preinscripció i matrícula nou alumnat de C1 d’anglès ( curs 2017-2018)

PREINSCRIPCIÓ NOU ALUMNAT de C1 d’ANGLÈS CURS 2017-18

REQUISITS D’ACCÉS

Poden accedir a aquests cursos les persones que hagin obtingut un dels dos certificats següents:

1. certificat de nivell avançat de l’idioma corresponent
  2. certificat equivalent al nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües (MECR) del Consell d’Europa. Consulteu les taules d’­­­­equivalències.

QUI HA DE FER LA PREINSCRIPCIÓ?

Totes les persones que vulguin cursar el nivell C1 durant el curs 2017-18:

1. Alumnes d’EOI que hagin superat el certificat de nivell avançat a les convocatòries de febrer o juny de 2017.
  2. Alumnes de l’EOI Osona del curs escolar anterior que repeteixen, no es van presentar o van resultar no aptes, o van renunciar a la matrícula.
  3. Les persones que hagin superat el certificat de Nivell Avançat en les convocatòries anteriors a les de febrer o juny de 2017.
  4. Les persones que tinguin un altre certificat equivalent al nivell B2.

QUAN

Les persones que vulguin estudiar el nivell C1 d’anglès a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona han de fer una preinscripció. La preinscripció telemàtica comença l’1 de setembre a les 9.00 h i finalitza el 5 de setembre a les 14.00 h.

COM / ON

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes:

Accés a la preinscripció telemàtica del C1.

Consulta de places vacants.

És important recordar que el nom d’usuari i la contrasenya que heu fet servir en l’aplicatiu de preinscripció us faran falta més endavant per seguir el procés.

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 5 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

Cal portar el DNI , NIE o PASSAPORT.

DESCRIPCIÓ DE LA PROVA D’ORDRE D’ACCÉS I INSTRUCCIONS PER AL DIA DE LA PROVA

Convocatòria única el 7 de setembre a les 17.00 hores a l’EOI Osona.

Consulteu el llistat de candidats que han de fer la prova d’ordre d’accés. Recordeu portar el certificat de B2 ( original i còpia).

ADMISSIONS PROVA ORDRE ACCES C1

Cal que facin la prova per determinar l’ordre d’assignació de les places:

• les persones que tinguin el certificat de nivell avançat en convocatòries anteriors a les de febrer o juny de 2017;
  • les persones que tinguin un altre certificat equivalent al nivell B2.

La prova té una dificultat comparable a la de les proves de nivell avançat de l’escola oficial d’idiomes (nivell B2 del Marc europeu comú de referència per a les llengües, MECR del Consell d’Europa).

La prova consta de dues parts (es fan el mateix dia):

1. Primera part (durada aproximada: 60 minuts)
    • Prova d’ús de la llengua (40 preguntes de resposta múltiple)
    • Prova d’expressió escrita (un escrit de 150 paraules que cal triar entre dues opcions)
  2. Segona part (durada aproximada: 5 minuts)
    • Prova d’expressió i interacció oral (entrevista individual amb un o dos professors)

Documentació que cal presentar el dia de la prova:

• document d’identificació personal, que inclogui una fotografia, per demostrar la identitat al començament de la primera part del test i, si escau, a la segona part.
  • el certificat de nivell avançat de l’idioma corresponent o un certificat equivalent al nivell B2 del MERC del Consell d’Europa.

Consulteu les mostres de les proves de nivell avançat aquí.

Assignació de places

Per assignar les places, les sol·licituds de preinscripció s’ordenen de la manera següent:

1. Candidats ordenats segons la qualificació obtinguda al certificat de nivell avançat (aprovat en les convocatòries de febrer o juny del curs escolar anterior) o a la prova d’ordre d’accés.
  2. Alumnes repetidors del mateix centre, seguint l’ordre establert a partir del resultat del sorteig.
  3. Alumnes oficials del mateix centre amb situació de no presentat, no qualificat o que han renunciat a la matrícula, seguint l’ordre establert a partir del resultat del sorteig.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2017-18

El 18 de setembre es durà a terme l’assignació de places seguint l’ordre de la nota obtinguda a la prova d’ordre (en el cas dels candidats que han fet la prova) o al Certificat Avançat d’Anglès de les convocatòries corresponents a l’any 2017.

Els alumnes admesos es podran matricular telemàticament mitjançant l’aplicació informàtica a partir de les 18.00 h del 18 de setembre i fins a les 23.59 h del 20 de setembre.