Curs 2019-20 – Preinscripció i Matrícula nou alumnat

PREINSCRIPCIÓ NOU ALUMNAT de 1r a C1 CURS 2019-20

TEST DE NIVELL
Pendent de confirmació

Si no podeu assistir-hi a l’hora assignada, poseu-vos en contacte amb l’escola. Es farà una part escrita i una part oral. La part escrita durarà 1 hora aproximadament.

Les persones que vulguin estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona han de fer una preinscripció. La preinscripció telemàtica serà del 2 al 5 de setembre (fins a les 15 h)

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes

Accés a la preinscripció telemàtica dels cursos de 1r a C1 tancat.

Al mateix web hi trobareu informació sobre:

• Requisits d’accés
  • Accés a primer curs
  • Accés a un curs superior a primer curs
  • Procés de preinscripció
  • Test de nivell
  • Adjudicació de places
  • Formalització de matrícula
  • Documentació necessària per fer la matrícula

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 5 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular online a finals de setembre ( ja precisarem dies)

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2019-20
Pendent de confirmació.

Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA.

MÉS INFORMACIÓ

• Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció del 16 al 18 de setembre (fins a les
    13 h)
  • El 18 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.

1. Mireia Macià

La informació del centre diu: Dia 15 setembre a partir de les 10H consultar nivell del test. a on? Portu tot el dia intentant-ho.

2. admin Autor de l'article

Bon dia,

El resultat del test de nivell sortia a partir del dia 15 i s’havia d’entrar a l’aplicatiu de preinscripció per veure el curs i nivells. Després calia apuntar-se al curs i l’horari desitjat i esperar-se al dia 18 a partir de les 18. h per poder-se matricular ( si heu estat admesos).

Ahir 19 de setmbre es va col.lapsar l’aplicatiu, així que avui podeu entrar i matricular-vos.

Per qualsevol problema truqueu al telèfon de l’escola: 39 889 38 30

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *