MATRÍCULA OBERTA! ENCARA QUEDEN VACANTS

Adjudicació de vacants a persones no preinscrites

PROCÉS D’ADMISSIÓ DE NOUS  ALUMNES CURS 2022-2023:

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per telèfon al 93 889 38 30 o per correu electrònic al eoiosona@xtec.cat

Oferim cursos d’anglès i de francès de tots els nivells i Certificacions oficials del Departament d’Educació

• Curs extensius en horari altern (dilluns i dimecres o dimarts i dijous).
  • Cursos flexibilitzats, amb un ritme  més pausat, fent classe només un dia a la setmana.
  • Cursos semipresencials, amb  classes de 2 hores i 30 minuts un dia a la setmana i la resta és treball autònom en línia.

ADJUDICACIÓ DE VACANTS i TESTS DE NIVELL:

El dia 21 de setembre podreu consultar en els horaris dels departaments el nombre de places vacants de cada grup. Aquestes s’adjudicaran per ordre d’arribada a secretaria fins a exhaurir vacants. Per obtenir alguna d’aquestes places ja no serà necessari haver estat preinscrit.

Aquells alumnes que desitgin accedir a un curs superior a A1 (primer curs) i no tinguin una acreditació documental vàlida del nivell de llengua, podran realitzar un test de nivell. Contacteu l’escola per accedir al test de nivell. Podeu consultar la descripció de la prova aquí.

El període de matriculació finalitza el 28 d’octubre de 2022 a les 13.30 h.

1. Laura

Hola
    Vaig fer la preinscripció, pero no tinc noticies.. Ho he fet malament? M’agradaria apuntar-me al semipresencial d’angles

2. Paquita Alemany

Hola,
    M’he matriculat al curs semipresencial del dimarts, però no sé veure quin dia comença el curs
    Gràcies

1. admin Autor de l'article

Hola,
      En el cas dels semipresencials, us enviarem un correu electrònic amb tota la informació perquè entreu en el Google Classroom i llegiu la presentació del curs. També haureu de fer una activitat per familiaritzar-vos amb els companys i la plataforma.
      Bon inici de curs!

1. admin Autor de l'article

Hola Jesús,
      de moment no tenim oferta de cursos d’italià. Si en el futur n’oferim algun, estarà publicat a la web de l’escola. Et convidem a consultar-la de cara al gener 2023 si encara hi estàs interessat.