MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2021-2022

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT DE 1r A C1(ANGLÈS) I DE 1r A B2.2 ( FRANCÈS) CURS 2021-2022

Les persones que vulguin estudiar a l’Escola Oficial d’Idiomes d’Osona havien de fer una preinscripció telemàtica del del 31 d’agost al 3 de setembre de 2021 (fins a les 14 hores)

La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes.

Al web del Departament d’Educació trobareu informació sobre:

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 3 de setembre (de 9.30h a 14.00h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.

TEST DE NIVELL

El test de nivell d’anglès és online, en el mateix aplicatiu de la preinscripció. En el cas de francès, el test de nivell és presencial a l’EOI Osona i tindrà lloc del 7 al 9 de setembre en dues franges horàries:  a les 16h o a les 18h ( no cal apuntar-se, ni informar l’escola de l’horari que veniu)

Poseu-vos en contacte amb nosaltres al correu electrònic eoiosona@xtec.cat si heu de fer el test de nivell en algun dia i/o hora en concret dins del dia establert que no s’adapti al que us hem proposat, per motius justificats.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular online el 21 de setembre a partir de les 12.00h fins a les 23:59 del mateix dia.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2021-2022

Del 15 de setembre a les 20.00h fins al 17 de setembre a les 23.59h.

Tot el procés de matrícula és en línia, tant pels ADMESOS com per la LLISTA D’ESPERA i els VACANTS.

MÉS INFORMACIÓ

• Una vegada feta la preinscripció i el test de nivell, els sol·licitants hauran d’escollir horaris de classe a l’aplicatiu de preinscripció del 13 de setembre al 15 de setembre a les 12.00
  • El 15 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places i es podrà consultar-ne el resultat a partir de les 20.00h.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.

NOTA: En funció del desenvolupament de la pandèmia es poden haver de fer canvis a aquesta informació. Siusplau, llegiu-la de nou abans de fer la preinscripció ja que hi pot haver algun canvi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *