MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2023-24

ACCÉS A L’APLICATIU

Nou Alumnat d’ANGLÈS (A1-C1) i FRANCÈS (A1-B2)

NOVETAT: C2 de CATALÀ!!!

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA NOU ALUMNAT d’A1 a C2 CURS 2023-24

Vegeu infografia resum de la preinscripció i matrícula de nou alumnat.

QUAN
Per accedir a l’EOI Osona, cal fer una preinscripció telemàtica del 4 al 13 de setembre (abans de les 14.00 h) a través de la pàgina web www.eoiosona.cat o al centre el 13 de setembre fins a les 14.00 h.

COM / ON
La preinscripció es fa de forma telemàtica i és un procés unificat per a totes les EOI catalanes.

És important recordar que el nom d’usuari i la contrasenya que heu fet servir en l’aplicatiu de preinscripció. Us faran falta més endavant per seguir el procés.

Al web del Departament d’Educació trobareu informació sobre:

Si alguna persona interessada no disposa de connexió d’Internet, podrà venir a fer la preinscripció presencialment el dia 13 de setembre (de 9.30 h a 14.00 h) a la secretaria de la nostra escola. Recordeu que presencial tan sols vol dir que podeu fer servir els ordinadors de l’escola per fer la preinscripció.
Cal portar el DNI , NIE o PASSAPORT.

EXEMPCIONS PER A NO FER EL TEST DE NIVELL

Al web de la preinscripció telemàtica a les EOI de Catalunya trobareu les exempcions que podeu presentar per a no fer el test de nivell i fer la preinscripció a un curs concret.

ADJUDICACIÓ DE PLACES
El resultat de l’adjudicació de places pot ser Admès/esa o Llista d’espera. Cal remarcar, però, que no tots els alumnes admesos acaben matriculant-se. Així doncs, aquelles persones preinscrites que a través del sorteig entrin a la Llista d’espera/Reserva, si encara queden places, es podran matricular en línia el 21 de setembre a partir de les 12.00 h en el cas d’anglès o el 22 de setembre a partir de les 9:00 h a francès i català.

MATRÍCULA NOU ALUMNAT CURS 2022-2023

QUAN
Des de les 20.00 h del 15 de setembre fins a les 23.59 h del 19 de setembre.

COM / ON
Tot el procés de matrícula és en línia, tant per les persones ADMESES com per la LLISTA D’ESPERA i les VACANTS.

MÉS INFORMACIÓ

• A cada preinscripció es poden triar dues escoles i dos idiomes diferents.
  • El 15 de setembre es durà a terme el sorteig públic per a l’assignació de places i es podrà consultar-ne el resultat a partir de les 20.00 h.
  • No és imprescindible la presència de la persona interessada: qualsevol altra, degudament autoritzada, pot entregar la documentació a la Secretaria de l’Escola.
  • Cada preinscripció i matrícula són intransferibles, tant d’una persona a una altra, com d’un idioma a un altre.
  • No és permès fer matrícula oficial i lliure del mateix idioma, dins del mateix curs acadèmic.
  • No és permès ser alumne presencial i a distància del mateix idioma dins del mateix curs escolar.
  • S’anul·larà la matrícula d’aquells alumnes que no portin la documentació requerida per matricular-se i d’aquells que la comprovació d’aquesta documentació demostri que algunes de les dades que van fer constar a la seva sol·licitud de preinscripció són falses.

1. Juli Pérez Cámara

Bon dia!
    Acabo de fer la preinscripció a prova d’accés d’anglès i no se com ho haig de fer per accedir a la prova de nivell.
    Moltes gràcies.

Bon dia,
      Quan estàs fent la preinscripció pots triar un nivell (per exemple B2, o B1, si tens un certificat) o bé triar fer la prova de nivell. Si ja estàs donada d’alta hauries de tornar entrar amb el teu usuari i contrasenya i si no has triat nivell, t’hauria de sortir l’opció al desplegable de test de nivell.

2. Mercè Puig

Bona tarda, he fet la pre-inscripció de Francès Nivell bàsic i no trobo la manera de fer el test. Em podeu ajudar?
    Gràcies.
    Mercè

3. Elisenda

Hola, he fet la preinscripció però tinc 2 dubtes:
    1. per on s’accedeix per fer el test de nivell? no he trobat l’accés.
    2. Tot i que vaig obtenir el titol del PET, he perdut el certificat.

Gracies per la vostra resposta.

Bon dia,

Pel tema de certificat, hauries de demanar a la institució on et vas treure el PET que et facin un certificat. Has de poder demostrar que el tens, per tant, necessites la documentació que ho acredita.

1. Elisenda

si no tinc manera d’aconseguir-lo, perue fa molts anys, i ja he fet la preinscripció indicant el nivell, poodria tornar a fer la preinscripció sense posar nivell, i aixó poder fer el test de nivell?

4. Xevi

Hola! Un noi de 17 anys es pot matricular? O només és per majors d’edat?
    Si té la ESO aprobada, tindria un nivell d’anglès equivalent i no caldria fer la prova de nivell?
    Gràcies