Festa final de curs de l’EOI Osona

El dijous 27 de juny a partir de les 18.30 tindrà lloc la festa de final de curs i l’acte de lliurament de certificats dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, al Vikissim. L’alumnat de cursos d’avaluació contínua (A1, B2.1) podeu recollir el vostre expedient acadèmic. A continuació, concert amb Leftsiders i, per acabar, el sopar de cloenda del curs escolar al restaurant del mateix lloc, a partir de les 20.30 h.

Esteu convidats i convidades a assistir tant a la festa, a l’acte d’entrega com al sopar, o bé optar per assistir només a la festa o només al sopar. Podeu venir sol(e)s o acompanyats/des.

Us hi esperem!