ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

(RENOVACIÓ DE 3 REPRESENTANTS DE L’ALUMNAT)

El procés electoral de renovació dels/de les representants de l’alumnat del Consell Escolar de l’EOI Osona ja està obert.

Convidem a tot l’alumnat a presentar-se com a candidat/a per ser-ne partícip. Els qui vulgueu presentar la vostra candidatura caldrà que ompliu la butlleta que trobareu a secretaria abans de dimecres 17 de novembre.

L’ACTE ELECTORAL tindrà lloc el DIMECRES 24 i el DIJOUS 25 de NOVEMBRE a la mesa electoral que hi haurà instal·lada davant de la sala d’actes (aula 2-3). Es podran emetre vots ENTRE LES 6 i les 7 de la tarda.

Dimecres 10 de novembre a les 12:00h. tindrà lloc el sorteig per escollir els membres de les meses electorals del sector de l’alumnat.

Llegiu tota la informació aquí.

El divendres 17 de desembre es va constituir el nou consell escolar amb els tres nous representants de l’alumnat: Jesús Moreno, Guillem Prat i Joan Rubió.