CONSULTA DE QUALIFICACIONS CURS 2023-2024

Publicació oficial de les notes del curs 2023-2024 per a l’alumnat oficial i lliure: dimarts 25 de juny a través dels següents enllaços:

Alumnes oficials: Els resultats dels alumnes oficials es publicaran el 25 de juny a les 00:01 h a la pàgina web del centre www.eoiosona.cat (pestanya menú superior esquerra / Qualificacions) i es podran consultar en els taulers d’anuncis del centre a partir de les 11.00 h.

Alumnes lliures: Els resultats dels alumnes lliures es podran consultar al web d’Ensenyament www.gencat.cat/ensenyament el dia 25 de juny a les 00:01 i a l’EOI on s’ha fet l’examen a partir de les 11:00 h.

Per tal d’accedir a l’aplicatiu caldrà que poseu primer la vostra data de naixement xx/xx/xxxx, com a usuari, i el DNI sense lletra, com a contrasenya, i, finalment, la vostra contrasenya personal.

Si no recordeu la vostra contrasenya personal, heu de clicar sobre “Recordar contrasenya” i seguir els passos.

Termini per presentar reclamacions: Fins a les 12.00 h del 28 de juny.

Resolució de reclamacions: 1 de juliol