ENTREGA DE DIPLOMES (PROGRAMA DE CERTIFICACIÓ)

El passat dijous 8 de juny va tenir lloc l’entrega de diplomes d’anglès i francès als alumnes de l’Institut La Garrotxa i l’Institut Escola Salvador Vilarasa que han participat enguany en el Programa de Certificació de Llengües Estrangeres del Departament d’Educació.

Des d’aquest curs, l’EOI d’Olot col·labora amb centres de secundària de la Garrotxa i del Ripollès perquè tot l’alumnat que ho desitgi pugui obtenir a preus públics els únics certificats oficials de nivell de llengua estrangera de l’Estat, i els únics reconeguts indefinidament per a l’accés a llocs de treball de l’Administració Pública.

L’esdeveniment va comptar amb la presència i el suport institucional de la regidora d’Educació i Joventut de l’Ajuntament d’Olot, Mariona Camps. Després d’un berenar obert a familiars i amics, es va fer entrega també d’un llibre en anglès per encoratjar els alumnes a desenvolupar tot el seu potencial acadèmic i personal al llarg de la vida. Enhorabona a tots!