CONCURS DE FOTOGRAFIA: A L’ESTIU, MANTÉN L’IDIOMA VIU

BASES DEL CONCURS

En què consisteix? Envieu-nos una fotografia relacionada amb l’ESTIU amb un peu de foto en la llengua que estudieu o estudiareu a l’EOI i en català.
Què es valorarà? La creativitat en la imatge i en el peu de foto, no pas el nivell de llengua! Competiu tots els idiomes i des de l’A1 fins al C1. O sigui que animeu-vos-hi!
Com ens l’heu de fer arribar? Cal penjar-la en aquest formulari.
Qui hi pot participar? Tots els alumnes matriculats a l’EOI d’Olot & Ripoll en el curs que ara acaba (2022-23) i/o en el que comença al setembre (2023-24). El personal de l’escola també hi participarà; això sí, sense optar als premis, que són per vosaltres.
I quins són els premis?
1. Un xec regal de l’Abacus per valor de:
  • 1r premi: 50 euros
  • 2n premi: 40 euros
  • 3r premi: 30 euros
2. Publicació de les fotografies guanyadores al web i a les xarxes socials de l’EOI.
3. Una fotografia mida DIN A3 emmarcada per a l’alumne, i una altra que es penjarà a les dues seus de l’escola, tant a Ripoll com a Olot.
Quan s’ha d’enviar? El formulari estarà obert des del dilluns 3 de juliol fins al diumenge 15 d’octubre de 2023.
Quantes vegades s’hi pot participar? Es pot entregar una única fotografia per persona. Així que trieu-la bé!
Quan i com es faran les votacions? Les fotografies s’exposaran a les dues seus de l’escola en format paper des del dilluns 25 de setembre al divendres 27 d’octubre de 2023, i els alumnes votaran a través d’un codi QR.