PORTA UN AMIC

En què consisteix? Anima a tantes persones com puguis a matricular-se a l’EOI d’Olot & Ripoll durant el curs 2023-2024 i optareu tots a un premi!
Què es pot aconseguir? Els llibres de text del teu nivell gratuïts i també els d’una de les persones que hagis animat a matricular-se.
Què cal fer per participar-hi? Emplena la butlleta que et proporcionarem a l’escola amb les teves dades i les del nou alumne que portis i presenteu-nos els tiquets de compra dels llibres de text.
Quantes vegades hi puc participar? Tantes com persones animis a matricular-se: podràs emplenar una butlleta per cada amic que portis. Només caldrà que la persona que animis no hagi estat matriculada a l’EOI d’Olot & Ripoll el curs 22-23. Per tant, també participen en el sorteig antics alumnes que es reincorporin a l’escola!
Quan es farà el sorteig? El sorteig es farà al mes de maig, i n’hi haurà un pels participants d’Olot i un altres pels de Ripoll. Les probabilitats de guanyar són altíssimes! Això no és la 6/49 😉 …
Quins requisits han de complir els guanyadors? Ben fàcil: assistir al 80% de les classes i presentar-se a l’examen final. No es tindran en compte les notes; per això no patiu!