Qualificacions

Curs 2023-2024

Els resultats es publicaran el dilluns 25 de juny de 2024 a les 00.01. Per accedir a la intranet haureu d’introduir les dades següents:

Usuari: la vostra data de naixement en format 00/00/0000 (barres inclinades incloses)
Contrasenya: el vostre DNI (sense la lletra del darrere) / NIE (sense la lletra del darrere però amb la lletra del davant)
Contrasenya Personal d’Alumne/a: per raons de seguretat heu de tenir una contrasenya personal que no la proporciona l’escola i que no és la mateixa que la del curs Classroom. Si ja teniu una contrasenya personal però no la recordeu o si heu de configurar-la per primer cop, feu click aquí.

Recordatori:

• L’alumnat oficial durant el curs 2023-2024 s’ha de matricular per al curs 2024-2025 durant el mes de juliol de 2024. +info
  • L’alumnat oficial de nivell intermedi A2 d’alemany i de nivell intermedi B2.1 i B2.2 de francès durant el curs 2023-2024 que hagi obtingut la qualificació d’Apte/a i vulgui continuar els seus estudis del mateix idioma a l’EOI Girona, s’haurà de posar en contacte a principis de juliol de 2024 amb la secretaria de l’EOI Girona per informar-se de si hi ha places vacants i del procediment que han de seguir per formalitzar la matrícula de forma presencial.
  • L’alumnat de nivell avançat C1 durant el curs 2023-2024 que hagi obtingut la qualificació d’Apte/a i vulgui matricular-se a C2.1 a una altra EOI, haurà de fer una preinscripció com a alumnat nou durant el mes de setembre. +info

Butlleta de notes

Tot l’alumnat podrà imprimir la seva butlleta de notes des de l’aplicatiu de consulta de notes, a la intranet obrint la pestanya General, fent click a Papereta idiomes Catalunya i fent click sobre la icona del PDF.

Reclamacions

Si algun candidat/a vol presentar una reclamació pel que fa als resultats de la prova, ho haurà de fer per escrit presentant una instància a la secretaria del centre en el termini que va des de la publicació de resultats fins a les 12.00h del divendres 28 de juny de 2024. Consulteu els horaris d’atenció al públic. La direcció del centre comunicarà la resolució de la reclamació als interessats per escrit.

Expedició de títols

La informació sobre l’obtenció o la sol·licituds de títols la trobareu aquí.