Matrícula on-line alumnes en llista d’espera setembre 2018 (de 1r a C1)

Matrícula on-line places vacants (només per als alumnes que en el sorteig del dia 19 de setembre figuren a la llista d’espera)

Enllaç a l’aplicatiu de preinscripció i matrícula 1r a 5è

Enllaç a l’aplicatiu de C1

ANGLÈS: A partir de les 12h del dia 26 de setembre i fins les 23:59 del 27 de setembre

FRANCÈS I ALEMANY:  Entre les 9h i les 23h del dia 27 de setembre

IMPORTANT: Si després de la matrícula dels alumnes en llista d’espera encara quedessin vacants, aquestes s’adjudicaran el dia 2 d’octubre de 16h a 19h seguint aquest criteri (les vacants es publicaran a les 15h).

1. Antics alumnes que no es van matricular el mes de juliol

2. Alumnes que han realitzat el test de nivell i no han resultat admesos en el sorteig del dia 19 de setembre

3. Alumnes que puguin acreditar el seu nivell

4. Alumnes que no poden acreditar el seu nivell i que han de realitzar prova de nivell per acreditar-lo

1. Laura Domínguez Rosado

Bona tarda,
    Voldria cursar angles pero no he fet la prova de nivell, se m,ha passat el termini i vull saber quines opcions tinc.
    L,any passat vaig fer prova de nivell a Almeria, no se si aixo serveix de res.

2. Juan Bonifacio Muñoz Félix

Hola, tengo una preinscripción con el número 25315, para hacer el curso B1 de inglés. Os elegí en tercera y cuarta opción, porque soy de Viladecans y el Prat me pilla de camino al trabajo.
    La opción que más me interesa es: 18AAN3-2.
    En Viladecans estoy en lista de espera pero no hay plaza y en el Prat me salió como no admitido.
    El año pasado me salió lo mismo y me quedé fuera

3. Mª Ángeles

Hola
    ¿Cómo nos enteramos el 2 de octubre si quedan plazas libres? ¿ha de ser presencial? ¿Se puede hacer la matrícula on line?¿Hay orden de adjudicación de plazas?

1. Carles

Hola Mª Ángeles:

Actualmente tenemos plazas libres en todos los grupos de alemán y francés. En inglés depende del grupo. Contacta con la EOI el martes 2 y te informarán (933709697).

El órden es el que aparece en la parte superior de esta página.

Carles
      Dep. d’alemany