Publicació resultats acadèmics curs 2018-2019 i matrícula curs 2019-20

• Alumnes oficials: divendres 21 de juny a partir de les 12h. Cliqueu aquí
  • Alumnes lliures: divendres 21 de juny a partir de les 12h. Cliqueu aquí.

Recordeu que independentment del resultat, cal que us matriculeu on-line a partir del 4 de juliol en aquest enllaç.

IMPORTANT! Novetats

• Aquest any els alumnes de cinquè que desitgin cursar C1 s’han de matricular durant el mes de juliol.
  • Els mestres i professors que tinguin nomenament durant el mes de setembre de 2019 es podran matricular als cursos ordinaris i sol·licitar una beca al Departament d’Ensenyament (la qual cobreix el 100% de l’import) un cop haver superat el curs (francès i alemany: tots els cursos; anglès (4t, 5è, C1). Per a més inormació, cliqueu aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *