Matrícula antics alumnes 2022-23

A continuació trobareu el calendari de matrícula dels alumnes matriculats amb nosaltres al centre el curs 2021-22 i els horaris per al curs vinent.

Calendari matrícula antics alumnes juliol 2022 (matriculats a la nostra EOI durant el curs 2021-2022)

Horaris curs 2022-2023

Per fer la matrícula, heu d’entrar a l’aplicatiu de matricula. Aquest aplicatiu obrirà cada nou termini a les 9h del matí, sense tancar l’accés als alumnes que s’havien de matricular en la franja anterior.

Aplicatiu de matricula

Per tal d’accedir a l’aplicatiu de matrícula caldrà que poseu primer la vostra data de naixement xx/xx/xxxx, com a usuari, i el DNI sense lletra, com a contrasenya, i, finalment, la vostra contrasenya personal. Després aneu a la pestanya GESTIÓ i MATRÍCULA ONLINE.

Si no recordeu la vostra contrasenya personal, heu de clicar sobre “Recordar contrasenya” i seguir els passos. Avís: Alguns navegadors col·loquen el correu de confirmació a la paperera.

• Els alumnes hauran de pagar l’import de la taxa o preu públic en un termini de 24.00 h a partir de la formalització de la matrícula. L’alumnat que no es matriculi dins d’aquest període de matrícula del mes de juliol perdrà la seva prioritat de dia i d’horari respecte als que ja ho hagin fet.
  • Qualsevol incidència relacionada amb la matrícula, l’alumne l’haurà de resoldre els dies 7 i 8 de juliol presencialment a l’escola.
  • Els alumnes que es matriculin el mes de juliol no podran preinscriure’s el mes de setembre.
  • TRASLLAT DE MATRÍCULA EN PERÍODE NO LECTIU
  • De manera extraordinària i dins el període no lectiu, els alumnes oficials, un cop hagin formalitzat la matrícula al seu centre d’origen, poden sol·licitar un trasllat de matrícula a una altra escola els dies 11 i 12 de juliol. La sol·licitud es farà presencialment a l’escola de destinació, i quedarà
    condicionada a la disponibilitat de places.
  • L’escola de destinació es posarà en contacte amb els alumne per correu electrònic per notificar l’acceptació o la denegació del trasllat.ç
  • La documentació que caldrà aportar en el moment de sol·licitar el trasllat serà el full de pagament de la matrícula. E

Altra informació rellevant:

Taxes i preus públics

Descomptes i gratuïtats

Informació important per a l’alumnat menor de 18 anys

• Descompte del 50% per estudiar una llengua diferent que la que s’estudia a l’ESO i el Batxillerat
  • Possibilitat de convalidar l’assignatura de llengua estrangera del Batxillerat (consulteu descomptes i gratuïtats)