Consulta resultats

• Els resultats es publicaran a les 00:01 del 26 de juny de 2023 en el següent enllaç (Per tal d’accedir a la versió web de CENTROSNET caldrà que poseu primer la vostra data de naixement xx/xx/xxxx, com a usuari, i el DNI sense lletra, com a contrasenya, i, finalment, la vostra contrasenya personal) i a l’APP de CENTROSNET. (Usuari: nº d’expedient, contrasenya: la vostra contrasenya personal)
  • L’atenció a l’alumnat de certificat tindrà lloc el 26 de juny de 16:00 a 20:00 i el 27 de juny de 10:00 a 11:00
  • L’alumnat lliure podrà consultar els resultats en el següent enllaç del Departament d’Educació
  • Si teniu algun dubte sobre les qualificacions publicades, us podeu posar en contacte amb el vostre professor o la vostra professora fins al 28 de juny a les 12.00h

Lliurament de certificats d’A2 i B1:

• Entre el 3 i el 14 de juliol en horari de Secretaria. I a partir del mes de setembre.

Sol·licitud de certificats de B2.2. i C1

• A partir del mes d’octubre