31/10 Últim dia de matrícula de vacants

Consulteu les places VACANTS aquí.
Si esteu interessats en alguna vacant, passeu per l’escola en horari de Secretaria.

També us deixem aquesta informació que cal llegir atentament abans de venir a Secretaria:

• HORARIS CURS 2023-24
  • Per matricular-vos al nivell A1, passeu directament per secretaria, no cal acreditar nivell.
  • Per matricular-vos a un nivell superior amb un certificat que acrediti el vostre nivell (certificats reconeguts: alemany  anglès  francès), passeu per secretaria amb el certificat.
  • Si teniu coneixements de l’idioma, però no teniu cap certificat reconegut, escriviu-nos a secretaria@eoidelprat.cat per fer un test de nivell.
  • Consulteu també la informació sobre TAXES, PREUS PÚBLICS I DESCOMPTES
  • Us recordem que les classes van començar el dia 20/9.
  • INFORMACIÓ IMPORTANT INICI CURS per a l’alumnat
  • Horari de secretaria: dimarts, dijous i divendres matí / de dilluns a dijous tarda. També podeu escriure’ns a: secretaria@eoidelprat.cat.